AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Samtliga BMW-modeller
406

Plåt & lackverkstad i Malmö-regionen sökes

Donk
Har tyvärr råkat få en en Toyota in i min förardörr så den skulle behövas fixas lite. Någon som vet eller kan rekommendera en bra verkstad som fixar både plåtskadan och lacken? Priset spelar ingen roll för det tar försäkringen, det viktigaste är att det blir bra
utfört och att det inte är tre månaders väntetid.

Egentligen blev det bara en liten buckla men enligt en mekaniker så byter de nästan alltid hela dörren, oavsett skada. Hopppas de gör så här också så man slipper en lagad dörr.

M.v.h. Andreas
lacken har blivit helt underbar dom 2 gånger jag fått det gjort av en som jag tror heter Fors i Dalby trakten, se om du hittar nåt på gula sidorna, jag vet att han gjort massor av försäkringsjobb till en bilfirma i Lund.

Surfa in på beam.at/bimmer
An
291
Antiloop
E38 728iA
Kan bara hålla med pcdoktor! Fors i Dalby är vansinnigt duktiga på att lacka. Har haft två av mina bilar där, med strålande resultat båda gångerna. Dessutom har jag sett fler jobb de har gjort, och det blir alltid mkt bra.

Kör du från Dalby mot Torna Hällestad ligger det på höger sida efter några hundra meter.

Lycka till och hoppas att din bil blir fin!
Donk
Tack för tipset!

Ska försöka få tag i hans telefonnummer och höra när han har tid. Det är så satans tråkigt att åka omkring i en bucklig bil nu på vårkanten när man vill putsa och göra bilen sommarfin!

Ingen annan som vet någon bra inne i Malmö?
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.