|
|
|
|---|---|
|
Är intresserad av att köpa en 330i och denna dök upp. Är lite dåligt utbud på 330:s här uppe så man får nästan passa på känns det som. Länk Den verkade vara i bra skick förrutom lite stenskott på huven, men det känns som att det får man leva med. Verkar vara BMW-standard ;). Men i övrigt, hur mycket i prutmån tror ni man har? Säg att sommar & vinterdäck är i bra skick, tror ni att man kan få ned den till 190.000 iallafall? Är räntan något en bilhandlare kan och isåfall förhandlar om idag? Kan man påpeka att eventuell vägskatt ska betalas strax osv och försöka pruta på det osv? Alla tips är välkomna! | |
|
Här har du något att jämföra med: Länk Var och kollade/provkörde den innan jag köpte 330n, dock tyckte jag det var lite klen motor så jag valde bort den=) Går perfekt och STCC-edition! Väldigt lyckat paket! Dessutom har den gått mindre och är billigare. Har stått ett tag nu så du kan nog få den för 170-180k. |
|
|
Hejsan JonasW_83 Hittade en bil åt dig i Tyskland, Länk Om du är intresserad så kan jag kolla upp den åt dig ? Kan gissa att det kommer landa på nånstans runt 175 000 :- när den är klar i Sverige. |
|
| Tack för tipset, men import kändes inte så lockande. Men det var ett bra pris för modellen med antalet mil, helt klart. | |
|
amero => Den bilen är ursprungligen från USA, så den är lite "udda" på så sätt... Varför åka ner till Tyskland för att köpa en tysk bil som är USA anpassad samt såld i USA för att sedan skicka tillbaka den till Tyskland? Känns väl bättre att köpa en europeisk modell från början :) Mvh/ Niclas |
|
|
angående den första bilen så ser den ju väldigt fin ut. Men priset är väll antagligen inte så mycket att göra med lite kanske beror ju på inbyte mm men kanske någon service lr vinter däck mm men annars verkar den ju väldigt fin. Definitivft värd att kolla på iaf. When batman takes a vacation he does the Gumball |
|
|
Det blev ett köp! 195.000kr, fick en ny framruta pga ett stenskott, nya sommardäck, 6 månaders försäkring & garanti. Ovanpå det så skulle jag få en ny huv & skuff pga att de hittade en prick med rost på de båda. Jag tyckte att jag letat efter rost men kunde inte se nått, men man ska inte klaga :). Den verkar även vara Ditec-behandlad nyss. Väldigt nöjd! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.