|
|
|
|---|---|
|
Har hittat dom till dörrarna hos BMW, men dom säger att dom 2 små bitar före och efter dörrarna inte går att få tag i? Se bild! Länk Har kollat realoem och hittar inget.. Någon som vet eller evt. känner reservdelsnummerna till båda sidor? Det ser för taskigt ut utan :( T.p.f. | |
Transocean |
Jag bytte själv lite listor ett tag sedan, och alla bitar kan beställas från bmw. Den enda listan jag har liggandes är den högre främre korta biten, reservdelsnr. 51 13 1 978 194 |
|
Förenade Bil i Malmö har inte koll någon ting. dom sa att "dom där bitorna finns inte".. Suck :) Tack! |
|
|
Hej, är det dessa du menar? Nr 8 på länken? De ska nog kunna beställas. Länk Bayerische Motoren Werke |
|
Smiley© |
Nr 7 & 8 är väl dom bitar du saknar. Länk /Thomas |
|
Det konstiga (och dom som jag har beställt) är att det oxå finns dom här till den nedre kanten: Länk Dom här är väl till mitt på dörrarna eller? Länk Ack, tvivlen kommer nu.. varför är (reservdels)livet så svårt, hvilken är rätt? :) |
|
Smiley© |
Nr 1, 2, 3 & 4 sitter en bit upp på dörren, nr 7 & 8 sitter på fram/bakskärm i höjd med listen som sitter i nederkant på dörren. Länk /Thomas |
| 1000 tack igen igen igen Thomas! :) | |
Smiley© |
Vassego, inga problem! Kul med folk som uppskattar hjälpen :-) Men nu får du nog klara dig själv några timmar för nu ska jag iväg till garaget och skruva ihop min E34, ja lite ska jag få gjort iaf! Ha det! /Thomas |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.