|
|
|
|---|---|
|
Kanske något för M-paket utrustade bilar m.m? Länk Mvh Danne | |
|
Daniel.F...: Vilka delar på en E34 passar den till som är stöld begärliga? |
|
|
Tja du nämner e34...Då skulle jag exempelvis kunna tänka mig främre/bakre stötfångare (nr 16Länk . e39 ägare med M-paket samt angel eyes borde ju vara intresserade om inte annat:-) Mvh Danne |
|
|
Idén är bra men för att en sådan här grej skall fungera fullt ut så behöver den nog genomgå ytterligare några brainstorming-svängar då: - den är för dyr - den kommer att ställa till ett h-e för ägaren, bilverkstaden eller andra som har legala skäl att demontera aktuella grejor Nej tack, inga sådana muttrar på mina bilar! Per L |
|
|
Per L: Precis vad jag tänkte oxå. Hur får man bort den själv. Kul att montera en båtmotor med en sådan mutter o sedan få ett h-vete för att ta av motorn för ex: genomgång ///Micke M5:an Länk |
|
|
Det räcker ju byta endast en mutter i ett bultförband på kanske 4 eller så, nog kan man läggga ner "lite" tid att ta bort denna i förmån att få ha grejerna kvar! Inte så ofta man tar bort ex stötfångare, extraljus. Mvh Danne |
|
|
Jo den där va ju bra och så men dåligt drygt att den inte går att demontera . fast hade det gått att demontera så fixar tjuvarna det med så det kanske bara är detta sätt som funkar . Henrik Larsson M som i Motor |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.