|
|
|
|---|---|
|
Är inne på att köpa en 120d eller i. Har dock lite funderingar kring aux och usb-ipod tillvalen. Har en cooper s idag och där har jag eftermonterat ett aux-uttag i handskfacket (originaltillbehör från bmw). Går detta också att eftermontera på 1-serien? Hur är usb-funktionen, kan man styra ipoden fullt ut, dvs bläddra bland artister etc eller är det typ bara random och byta låt som gäller? Min syster har en a4 -07 med usb-kontakt för ipoden men den fungerar uselt, kan bara spela playlists och inte bläddra bland artister etc. | |
|
Vi har en produkt som heter Gateway 500 den passar E87 och ger möjlighet att bläddra bland artister etc. se länk för mer info (går att eftermontera) Länk // Andreas DensionSweden |
|
|
meep Jag har ipod/USB interface i min och kan styra ipoden perfekt med den vanliga usbsladden som följer med ipoden. Välja musikstil och bläddra bland album och artister fungerar perfekt. ///Danne |
|
| Jepp det funkar fint. Kör med ett vanligt 4GB USB minne där jag har alla mp3 låtar i olika kataloger. Kan välja att sortera på album/musik stil/artist...ja allt de där. Valde business navi + USB, funkar kanon. Fick lite problem med ett äldre USB minne men efter att formaterat de med FAT32 så fungerade också detta. Nu kör jag med ett SanDisk 4GB. | |
| Jag har min ipod ansluten via USB i min E61. Bästa tillbehöret som finns. Man kan styra hela ipoden med låtar, artister, låtlistor osv. Dessutom så laddas ju ipoden via USB men inte via aux. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.