AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Bilstereo Navi Tele Ljud Larm
1.943

Ipodfunktion - aux vs usb

me
8
meep
325iA Coupé -93
Är inne på att köpa en 120d eller i. Har dock lite funderingar kring aux och usb-ipod tillvalen. Har en cooper s idag och där har jag eftermonterat ett aux-uttag i handskfacket (originaltillbehör från bmw).
Går detta också att eftermontera på 1-serien?
Hur är usb-funktionen, kan man styra ipoden fullt ut, dvs bläddra bland artister etc eller är det typ bara random och byta låt som gäller?

Min syster har en a4 -07 med usb-kontakt för ipoden men den fungerar uselt, kan bara spela playlists och inte bläddra bland artister etc.
Vi har en produkt som heter Gateway 500 den passar E87 och ger möjlighet att bläddra bland artister etc. se länk för mer info (går att eftermontera)

Länk

//
Andreas
DensionSweden
VH
208
VHDanne
BMW 335CiM -08
meep

Jag har ipod/USB interface i min och kan styra ipoden perfekt med den vanliga usbsladden som följer med ipoden. Välja musikstil och bläddra bland album och artister fungerar perfekt.

///Danne
Visa användare
128
de1ta
320d F31 -13
X3 3.0sd -07
Jepp det funkar fint. Kör med ett vanligt 4GB USB minne där jag har alla mp3 låtar i olika kataloger. Kan välja att sortera på album/musik stil/artist...ja allt de där. Valde business navi + USB, funkar kanon. Fick lite problem med ett äldre USB minne men efter att formaterat de med FAT32 så fungerade också detta. Nu kör jag med ett SanDisk 4GB.
Go
1.567
Gorban
V90 D5 AWD Inscription -17
F20 118d M Shadow -18
Jag har min ipod ansluten via USB i min E61. Bästa tillbehöret som finns. Man kan styra hela ipoden med låtar, artister, låtlistor osv. Dessutom så laddas ju ipoden via USB men inte via aux.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.