|
|
|
|---|---|
|
Jaha, nu har jag tröttnat på att ha en massa cd-skivor ligga och fara fram och tillbaka i dörrsidorna, och funderar därför på att beställa någon av Densions produkter. GW300 verkar vara intressant, eftersom den stöder USB. Det verkar som om den ska kopplas in på kontakten till cd-växlaren? Jag har ingen cd-växlare, men kontakterna kanske finns där iallafall? Och, kan man installera och använda GW300 utan en iPod? Har ingen lust att slänga ut ett par tusen till för att köpa en iPod, då jag inte har någon användning av den annars, min tanke var att enbart köra med USB 4gb minne. Tack på förhand! | |
|
Jag ska försöka svara så gott jag kan :) Har du navigation monterat i din bil? Om inte så tror jag att du monterar in Gateway enheten direkt mot huvudenheten. Jag tror inte att du behöver en Ipod för att kunna använda USB-porten. Men för att vara på den säkra sidan så skulle jag maila Dension och fråga :) info@densionsweden.se Mvh/ Niclas |
|
|
Jag har inte navigation. Men det verkar som, när jag läser andra trådar, att man måste följa instruktioner på iPoden's display för att kunna installera? Iof så kan man ju låna en iPod av någon polare endast för installationen, och bara hoppas på att man inte behöver den mer. =) Har tyvärr inte tillgång till mail här på jobbet (allt kul utom autopower spärrat), och mitt internet hemma lade ner förra veckan. Så, någon kanske kan mejla frågorna åt mig? Tack på förhand! |
|
|
Jag vet att Dension har ett användarkonto här så de kanske svarar efter nyår? :) Mvh/ Niclas |
|
|
Med Gateway 300 behövs ingen ipod utan du kan använda enbart USB-porten om du vill. Du kan följa installations guiden för Gateway 100 ända skillnaden är att när du ska aktivera ID3-tag lägger du filen på ditt USB minne istället för ipoden som det är på Gateway 100. Du har alla guider på vår hemsida under FILER/PRESS adressen är www.dension.se Har du fler frågor kan du ta dom i denna tråden. Gott nytt år och lycka till //Andreas DensionSweden |
|
|
Hej Andreas! Har ni något kul som passar min 335Ci E92 -08? Jag har navipro med 8,8" skärm, tv-funktion (digital) och USB/ipod interface. Skulle vilja ha möjlighet att titta på tv under färd. Kunna använda skärmen i bilen för dvd-film eller köra film ifrån min ipod till skärmen. Eller förslagsvis något annat kul. Något som ni hade fixat? Tack på förhand! Mvh Daniel |
|
|
Hoppas trådskaparn inte har problem med att jag ställer frågan här? Annars ber jag om ursäkt. =) Mvh Daniel |
|
| Jag är sugen på beställa en gw 100 iaf:) | |
| Var hittar man priserpå Densions produkter, kunde inte hitta ngt på hemsidan. Är i dagsläget mest sugen på gateway 100, mest för ipoden. | |
| Tjena jag beställde en ice link,tror den skulle gå på 1795 eller 1895.... | |
|
Ok, tack för svaret. Var lite i överkant just nu..kanske senare dock. Tack |
|
|
Lyfter tråden lite, är sugen på en GW300 Länk men såg att den finns med två kontakter "Gamla kontakten, runda stift" 1997-2001 (i vissa fall även till 2004) och Nya kontakten, platta stift 2002-2003 min är tillverkad 05-06-2001 vart ser man om man har rund eller platt kontakt? och vart kan man koppla in den? jag skulle vilja ha den i handsfacket varje fall. ___ 530iA M-Sport Touring -01 Länk BMW CS 06798 |
|
|
Jag har en fråga också. Riktar sig mest till DensionSweden. Om jag fixar en mp4spelare med en iPod port. Visst borde det fungera att plugga in den i GW-300? Jag kör en bmw e46 -99 - Business stereo. Som jag förstått det kan en mp3/mp4 spelare med usb/minne (även med iPod port) dockas i den fräna lilla hållaren som man kan beställa från eran hemsida. Tacksam för svar. MVH Karlbergg |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.