|
|
|
|---|---|
|
Tycker inte tidigare trådar lett någon vart; Finns Angel Eyes att köpa till E34, i mitt fall 518i? Var och till vilken kostnad? Någon som gjort egna änglaögon? /Daniel | |
|
som i de andra e34a angeleyes trådarna så vill jag nämna att även jag e intresserad av sådana. |
|
|
Hejz Vill oxå ha brutal ögon på E34án.......men det verkar inte finnas......om man nu inte uppfinner hjulet själv dvs. |
|
|
VAD är angel eyes? Kan någon visa en bild? Man blir så nyfiken när ni alldrig ger upp! Det måste se skit ballt ut. C-YA! |
|
|
Titta på Länk Dandelue. Tror visserligen inte att det finns till E34 men du ser vad Angel eyes är för något! Här kallas det visserligen för Deamon eyes.. Mvh Gus |
|
|
Detta borde ju fungera på e34 åxå Länk -ridern- 525i 1990 24V |
|
|
hmm asso var har killen fått tag på ringarna? Var har han köpt grejjorna? Hittar ej det på sidan. |
|
|
Han hade tydligen demonterat nya 5-serielysen å tagit ringarna, men gå in på 3-serie forumet å kolla efter en tråd som heter: Mera Demon eyes, så står det vad du behöver Bilar är som whiskey, de blir bara bättre å bättre med åren |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.