|
|
|
|---|---|
|
Kul illustration till artikeln Länk Knappast plats för en 9-åring där bak... ___ //Ulf | |
| :) Hann precis se bilden innan de ersatte den med en annonsruta. illustratören sitter kanske och ritar en ny teckning nu. | |
|
Fick genast leende på läpparna när jag såg det, men blev knappast förvånad! :-) M3 E30Länk |
|
|
i en Cayenne finns det plats för en 9:åring :) Var god att bruka sökfunktionen! Länk |
|
| Jo, det gör det, men illustrationen, som försvann, visade hur en 9-åring klev in genom bakluckan (motorluckan) på en 911 (996) :) | |
|
Nytt artikel om samma ämne: Länk :-)) M3 E30Länk |
|
| Antagligen så hade det gått att koppla in ett batteri på nåt sätt och räddat bilen... | |
| Det är samma grabb. Illustratören har gett upp, det blev ett foto denna gång :) Visst kan det kanske gått att få upp luckan på ett snyggt sätt, men om sonen ligger och har panik där inne åker nog bräckjärnet fram oavsett märke på bilen skulle jag tro. | |
|
Det tog mig inte ens 5 min att googla fram hur man öppnar bagaget på en strömlös boxster. Troligen så höll dom på längre tid med att bryta upp bagageluckan med tanke på att grabben tydligen hade legat där i en halvtimme. Men visst, det är nog lätt att få lite panik... :-) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.