|
|
|
|---|---|
|
Nu är jag på väg att köpa mig en 120 IA. Jag väljer mellan en titansilver eller en Le mansblå, vad tycker ni?? Har hört att man kan beställa en valfri färg från BMW progarm mot tilllägg. Någon som känner till detta?? | |
| vet ej om individuallack finns till 1-serien men det finns till övriga modeller... ska du ha m-pkt?? isåfall tycker jag le mansnlå | |
|
jag glömde skriva dit att jag skall ha M paketet. Troligen något mer, håller på att titta igenom brochyrerna.. |
|
| Det verkliga måstet till 1-serien är Xenon, bilen får en helt annan uppsyn framifrån. | |
|
Det har jag tagit med, har det på min nuvarande bil... Vad har du mer tagit på din bil? jag har automat och avtagbart drag |
|
| Tänk på att M-kampanjen till 120i/120d gäller året ut... | |
|
Välj inte en blå... finns tillräckligt med Blå 1-serier redan. Kolla gärna individual-färgerna om de finns till 1-an! Då kan du få nåt som blir både riktigt snyggt och sticker ut! Min blogg: Länk Lite humor: Länk |
|
|
Titta på min bil så vet du vilken färg du ska välja! =) Skämt åsido, Har haft en etta i silver, tyckte det var den tråkigaste färg man kunde ha på denna bil! Vet att många har köpt vitt på sistånde, men........ satan va snygg den är i vitt helt enkelt! Ser sportig, ren och exotisk ut! Ska du köpa 3 eller 4 dörrars? |
|
|
Tyvärr tror inte jag att det finns individualoption till ettserien: Länk Mvh, /Wille |
|
|
Har alltid tillgång till en 530d med dragkrok så det hoppade jag, hade tagit det annars. Annars tog jag: 300 300 Alpinvit Klädsel GCSW GCSW Tyg / Sensatec "Flashpoint" 7AX Advantage i komb. med M Sportpaket 530 Klimatanläggning 493 Förvaringspaket 473 Armstöd fram 337 M Sportpaket 715 M Aerodynamikpaket 775 Individual innertak i antracit 520 Dimstrålkastare 704 M Sportfjädring 710 M Lädersportratt 339 Shadowline högglans 481 Sportstolar Utrustning, fabriksmonterad 4B3 Interiörlist - Aluminium accentslipad 470 Barnstolsfästen ISOFIX 2MH Lättmetallfälg - M Dubbeleker 208 522 Xenonstrålkastare 534 Klimatautomatik 540 Farthållare 249 Multifunktionsratt 521 Regnsensor ??? Ljuspaket Utan ljuspaketet har man inga lampor till speglarna i solskydden. Man får även snygga LEDs i ytterhandtagen. Jag bytte mot ingen extra kostnad ut interiörlisterna mot Accentslipad Aluminium då jag inte tycker om det som ingår i M-Paketet. |
|
| Jag tycker det skiljer en del mellan dina paket, och mina paket.. klimat anläggning och klimatautomatik, skillnaden? Jag får den stora i mitt paket. | |
| Ja, jag får den stora också, den ligger som extrautrustning. Jag vet inte varför de skriver med båda. | |
| vilken lång leveranstid på din nya bil.Min skulle jag få V10,jag tog vit och samma utr som du fast jag lade till larm och dem skit snygga mörka rutorna.Undrar om jag kommer klara mig utan HIFI,har det i min nuvarande. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.