|
|
|
|---|---|
|
Är det några som ska till Mantorp den 4 aug och köra på strippen :) Vore kul med många M3 o M5... Jemej | |
| Vad är det för typ av träff då? | |
|
Det är "Bilsport" som har en träff med Stripp körning, utställning och slalom körning. Annons i senaste nr av Bilsport. Jemej |
|
|
Japp... jag dyker upp ifall jag får ihop någon av mina bilar tills dess.... /NoFear |
|
|
Hur långt från Stockholm? Kommer gärna med min M3:a! |
|
|
Det är ca 20 mil till Mantorp från Stockholm och Mantorp ligger strax utanför Linköping, men annmäl er snarast det var tydligen begränsat med platser.. Jemej |
|
| Jag har anmält mig idag. Hoppas att det finns plats för mig. Skall prova min bil | |
|
Ta gärna en sväng om helgen innan. Sko Uno Dragfestival. Finns ett par HK där då |
|
|
Ta gärna en sväng om helgen innan. Sko Uno Dragfestival. Finns ett par HK där då |
|
| ooooops! | |
|
Jag kommer med min 3.8, ska bli skoj att köra mot några M3:or. Hoppas det kommer någon chippad 3.2:a. Vi ses där! (jag har en avusblå M5:a) Ivar F M5 |
|
| Glöm inte att det är BMW CS träff på Knutstorp den helgen (lördag+söndag), Norra Europas största bmwträff.. | |
|
Hej. Jag åker till Mantorp på Lördagen och BMW-träfen på Söndagen. Blir fint med bankörning.. =) /Edvard BMW CS # 4503 |
|
|
Bumper, kotten o Ivar.. Syns på lördag !! Har bara inte fått några papper ännu från "Bilsport", har ni det ? |
|
| Det var skoj! | |
|
Jepps. Tur med vädret också. /Edvard BMW CS # 4503 |
|
|
Mantorp Park 4/8 var en rolig lördag för bmwlovers Det var en BMW M3 med turbo som gick som en raket, jag menar 10,86 på 402 meter är ju kanon, bilen kom från STOCKHOLM |
|
|
Fel! Det var Supramannen med sin svarta best som körde 10,86 på Mantorp!! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.