|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
arre_ Det lät riktigt bra. Det stod inte vad en oljeservice till V8 skulle kosta? (8l olja, plus filter) Jag skall nämligen in på en den 2/1 -08 Hos Bilsalongen i Grästorp fick jag iofs priset 1565 + miljöavgift, vilket jag tycker var bra. Olle Rutgerson i Uddevalla ville ha en tusenlapp mer för samma jobb. Om man nu kan tala om jobb för att byta olja på en N62. Filter och avtappningsplugg sitter brevid varann. Så enkelt så man nästan kan tro att någon tänkt till :) |
|
|
Fick hem samma erbjudande ang. oljebyte. 4-cylindrig 895:- 6-cylindrig 995:- 8-cylindrig 1095:- |
|
|
Å f..n. Var det ett generellt reklamutskick, eller riktar det sig till vissa verkstäder? |
|
|
generellt för alla BMW serviceverkstäder /arre |
|
|
Rackarns, nu behöver jag ha tag i ett sådant utskick, eller scan så jag kan ta med mig till BMW. Annars misstänker jag att det blir tidigare nämnt pris jag får betala. |
|
|
inscannat exemplar till de som misstror erbjudandet eller önskar bevisföring gentemot trilskande BMW servicetjänstemän :) Länk känns dock ganska självklart att om de har gjort ett sånt här stort och generellt utskick rörande alla BMW serviceverkstäder så borde de noggrant ha informerat varje serviceverkstad innan detta exemplar trycktes, så de bör nog vara informerade om dessa nya priser. vet dock inte vilket register de har utgått ifrån vid adresseringen av detta utskick, BMW Group Stockholm och BMW Group Danderyd är de enda serviceverkstäder jag använt och förmodligen finns mina adressuppgifter registrerade där någonstans. /arre |
|
|
Finemang!! Nu var man rustad för besöket, tack! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.