|
|
|
|---|---|
|
Jag skulle gärna vilja träffa andra ägare till E46or, titta på varandras bilar och prata erfarenhet. Jag bor i Väsby. Plats: Någonstans längs E4an, mellan Väsby och stan Tidpunkt: mitt på dan denna vecka eller till helgen Några intresserade? | |
|
Aner: Kul att se intresse för en E46 -träff. Hoppas du får ihop en träff. Jaghar dock en bit att köra ;). Hör även med killarna och tjejerna härinne... clube46.se Mvh Jimmy Länk |
|
|
Jimmyboy: Mycket fin 330 du har! Har du nån idé om vad AC Schnitzer prylarna kostade? "Kalla mig gärna kapitalist, men det är inte därför jag kör BMW" |
|
|
Tack tack, ja ACS har verkligen lyckats med den tycker jag. Grym kvalite och känsla i alla deras delar men besöket hos ACS va inte billigt, det kostade 108 000kr inkl. montering i deras verkstad i Tyskland. Full spec. på vad som ingick i detta och för att bilen ska få kallas "ACS3" finner du här... Länk Här finner du styckpriserna... www.acschnitzer.se Mvh Jimmy Länk |
|
|
Tack för bilderna. Otrolig fin motorrum! "Kalla mig gärna kapitalist, men det är inte därför jag kör BMW" |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.