|
|
|
|---|---|
|
Finns det??? hittar bara små löjliga läppar till idiot priser.. dalhelm hade ju ett fränt spoiler-paket men tror inte jag har råd att betala 13.000 för ett kompett paket GASAR TILL DET RASAR | |
|
Tja Melin De enda som behövs på en e34 är en uppaätning grymma fälgar, helst 18 å uppåt men 17 fungerar väl oxå...sen behöver du ett m-paket alltså kjolar å spoiler fram å bak från en M5:a (diskret å snyggt. Sen köper du en uppsätning "svarta" framlyktor Mmm va snygga dom e sen e de ju ett plus om den e i grymmt skick i lacken och att den har superputs, de e de enda som behövs på e34:a plus då vita blinkers runt om. Toning kan va snyggt oxå men då ska de va nästan så att de inte plus att de ska va snyggt ditsatt. Detta är en bild hur min 535:a ser ut på ett ungefär (har inte dom "svarta" framlyktorna) Mvh Mr-speed go for 540 manuell |
|
Imran |
Har du bilder på bilen Mr.speed ? :) |
| En simpel nerlackning gör underverk på E34:an | |
markus00 |
Om man sänker E34:an lite grann ca 40 mm, lackar ner och sätter på 17" eller större så blir dom riktigt fräcka enligt min mening. (18 år) |
PIST OFF |
Har en M5 frontspoiler om du är intresserad. JUST KICK IT |
|
Danneman & marcus00 har rätt inställning va de gäller e34:an =) Mvh Mr-speed go for 540 manuell |
|
mikemano |
(Till Pist Off) Jag är sugen på m5 spoilern annars? Om det är rätt pris alltså....... |
¨Hero |
Någon som har bild på dom svarta framlyktorna, och var köper man dom ? |
|
www.540touring.nu finns de bilder på svarta lyktor *fölåt om ja snor nåns sida nu* Mvh Mr-speed go for 540 manuell |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.