|
|
|
|---|---|
|
Länk Länk Länk Länk Yummy säger jag bara! | |
|
För att citera Mary Hopkins, "Those were the days, my friend" Mycket snyggare än så där blir inte en bil. mvh Magnus Melkersson Min föredetta. Länk |
|
| tror no den e det :d ... är nog en av världens vackraste bilar någonsin | |
|
JA!!! Mats BMW CS #5847 |
|
|
jag tycker inte att 507 är så vacker som alla vill påstå. MB SL från samma period är betydligt finare. Personligen föredrar jag 502 Cabriolet ---> Länk __ Bilblogg: Länk |
|
|
Tycker inte 507 är så där fantastiskt snygg. Men när man BMW och Alpina jobbade vidare på designen blev den betydligt vackrare: Länk |
|
|
Ge mig den. Länk Beautiful Münich Women BMW |
|
| den är grym. men finns många andra snygga som kämpar om den titeln. som m3 e30, m635, e9 csl, m1, z4m coupé, e31, m5 e28, 1600 gt, 2002 gt4, -02 modellerna och 3200 cs. | |
michael.anki |
Nej,507 är snygg men inte snyggast. Min lista blir 1 Bmw M1 2 Bmw M3 E46 3 Bmw Alpina B7 Turbo Coupe Bmw idag Bmw imorgon |
Buspelle |
507an är utan tvekan en fantastisk bil, men en z8 är häftigare och snyggare. |
| Gillar också 507:an. Vet inte om jag tycker den är historiens vackraste BMW, det beror lite på dagsformen. Tycker iallafall att den har vackrare linjer än dåtidens SL. SL:n har lite mer brutala linjer, tycker jag. Som att jämföra Marilyn Monroe och Humphrey Bogart ungefär :-) | |
Transocean |
Nej, denna är snyggast! Länk Länk Länk |
|
Transocean// Det där såg ut som ett jävla UFO. :) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.