|
|
|
|---|---|
|
Hej. Vi funderar på att byta ut Lexusen (is 200) mot en diesel. Har tittat lite på en 320 e90 -06 några kända problem med dessa? Mvh Gustav | |
| Har den gamla motorn på 163hk utan allt Effiecent Dynamics teknik. | |
| Grattis till den intelligenta tanken. Jag som läser så mycket om BMW har aldrig sett ens tillstymmelsen till skugga över BMW: dieslar. Det är världsklass på dem. Köp en med gott samvete. | |
| Är inne på min andra Bmw diesel nu,dom e grymma!! som det känns nu så kommer jag nog inte ens välja bensin igen:) | |
|
Jag tror inte att jag ångar diesel, men vi får se vad sambon säger när vi tittar på e90:n . När vi köpte lexusen så tittade vi på en e46a och den var inte så fin inneti så det blev lexusen, Länk Länk Är dessa "bra" tycker ni "experter";) |
|
|
Standardstolar i den första? Sikta på en med komfort- eller sportstolar! I övrigt har jag noll kunskap om modellen... Den andra var redan borta.. Mvh Patrik ___ Touringklubben: Länk |
|
|
Jaha, den andra är visst som sagt redan såld så den verkar ha varit "bra"... speciellt med tanke på att Patrik_N var på hugget och svarade bara en halvtimme senare (!). Jag hade sportstolar i min E91:a och de är absolut att rekommendera. Standardstolarna är inga kyrkbänkar, men sportisarna gör det väl värt att leta lite längre... Xenonljus skulle jag själv också sätta som ett önskemål. Samt backsensor bak. Jag kan hålla med om att E46:an kanske inte ser lika fin ut invändigt, men den har betydligt högre kvalitet än de första -05:orna som gick av bandet. Jag hade en av dem som knarrade, knirkade osv osv. Något som aldrig hände på mina två tidigare E46:or. ---- BMW CS #6212 |
|
|
Lexus skulle nog tänka mig för innan jag skulle handla på NP bíl. De har inte haft bästa ryktet så att säga. Sök efter inlägg själv så får du se. |
|
|
Var o beställde en ny Lexus i går . Det blev en is 220d med skinn. Men tack ändå. /Gustav |
|
| Suck, ännu en förlorad själ.... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.