|
|
|
|---|---|
|
Hejsan och God Jul på Er! Det är så att jag har en MK4 med lite utmatningsproblem! Det började med att MK4an inte ville "spotta" ut skivan hur jag än gjorde så tillslut blev det den mekaniska vägen, dvs öppna upp och mata ut för hand. Det var då jag såg att en del i utmatningsmekanismen inte sitter som den ska. Dock så ser jag inte heller hur den skall sitta! Det är en vit plastdel på höger sida av DVDspelaren. Har sökt på nätet efter en sprängskiss över dvdn utan resultat. Är det någon som har plockat isär en MK4 och har lite tips eller bilder på hur delarna sitter ihop så skulle jag vara glad, alternativt ett länktips på skiss av en slotindvd där man ser mekanismen. Är det ngn i närheten av Lidköping som har en isärplockad MK4 så skulle det kanske oxå funka att se på en som matar ut skivan. Vad är det för tillverkare på DVDspelare? Philips, VDO? MVH Johan Karlsson | |
|
får du inte iordnign spelaren kan jag va intresserad av att köpa den i det skick som den är i nu... Det är inte farten som dödar, utan det plötsliga stoppet / Andreas |
|
|
får du inte iordnign spelaren kan jag va intresserad av att köpa den i det skick som den är i nu... Det är inte farten som dödar, utan det plötsliga stoppet / Andreas |
|
|
Hejsan! Har inte fixat det ännu men spelaren fungerar ju med "manuell" matning av skivor så en försäljning är inte av intresse! Dock så är jag fortfarande intresserad av hjälp med hur mekanismen fungerar! Någon i lidköpings/skara trakten som är duktig på detta? MVH Johan |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.