AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

3-Serien
7.116

bilhandlare i örebro

håller på att leta ny diesel bil och kollat på nätet
och finns några stycken fina som det ser ut på bild i örebro
på nåt som heter femmans bil
är dom seriösa bil handlare eller????

mvh micke
glömde skriva dom som jag kollat på är 330 xd
bmw dieslar i Örebro hade jag nog kollat mycket noga innan jag hade köpt.
Visa användare
ProPro-medlem
23.268
hasso
520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247
Monark 50S 69-71
Ariel LH Colt -1954
Yamaha xs400 12E Seca -82
Honda CB 650-82
Captur Intens II-19
Tja tillhör väl inte de oseriösa, Italienimport till 95 % firmabilar och de är duktigt på att rengöra och rekonda. Har åkt på en å annan mätarskruvade bilar som bland annat importerats från BMW i Italien.Och varit heligt förbannad på detta.
Är bilarna felaktiga så spars det inte på pengarna på reperationer vet jag eftersom jag har koll på vem som repar dom.
Men som vanligt gäller både hängslen och livrem och köpa importbil i Örebro.

///MVH Hasso
Länk
svårt det där..
men ska nog ta mig en sväng och åka och kolla i alla fall..
kolla kostar ju inget...

mvh micke
D-
25
D-flex
Z4 3,0 -04
Vilken bilhandlare gäller det ?
ja det finns många diesel bilar på bland annat på femmans bil inte bara
bmw bilar....
nån som känner till femmans bilhandlare

mvh micke
Du
59
DubbleG
328 Ci -00
Jag har haft kontakt med femmas bil. Köpte min 328 Ci -00 där. Italien import. I mina ögon är det en oserös firma. När min låda rasade (Aut) ca 150mil efter köp. Så fick jag ingen som helst hjälp. Han hänvisade bara till den garantin som hade täcknats. Garantibolaget han hade täcknat försäkring med var inte heller så behjälpliga. Det hela gick så att jag köpe mig en beg låda som jag nu håller på och sätter upp. (klar om nån dag) :) Och så fort jag har samlat in alla utgifter skall jag gå till den lokala konsumentrådgivaren. I mina ögon är saken självklar. Han är inte seriös.

Ska föresten kolla upp mätarställningen så fort lådan sitter i.

Att köra bmw är bättre än att flyga första klass ;P
DubbleG: Kunde ju varit smart att kolla det innan du köpte den. Berätta gärna vad du kommer fram till.
Du
59
DubbleG
328 Ci -00
Jo, det kunde ju ha varit smart. Men när jag var där så vart jag väl behandlad, det kändes seriöst och jag gick helt enkelt på känslan. Det kändes som en seriös handlare vid köp. Men som sagt skenet (kanske) bedrog. Självklart kollade jag ju det man kan kolla på plats, och bilen känndes tight och fin, förrutom att förra ägaren hade vart lite oaktsam när han slängt upp dörren. (Men det får man räkna med på en 7 år gamal bil) Men bara för att vara 100% så ska jag ju kolla upp milen, för det är trots allt en massa tusentals kronor jag kan gå miste om annars.

Men självklart kommer jag att posta ett inlägg när jag vet hur allt har gått.

Men som sagt till dig som postat inlägget, av egen erfarenhet rekomenderar jag dig starkt att kolla upp bilen NOGA. Men det kan ju trots allt vara ett fel som han inte viste om och bilen kanske var shysst.

lycka till med bil letandet iaf :)

Att köra bmw är bättre än att flyga första klass ;P
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.