AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Trimning och väghållning
1.165

mehrleistung? när betalar man?

Visa användare
39
Dieselvän
530d e39
Tror jag har beställt en box från tyskland, men tyskan är inte den bästa. när pröjsar man boxen??
en
922
enor
320i Cabrio -89
520i -94
Det underlättar om du specar vad du har köpt, var och hur du har köpt den, och av vem.
Visa användare
39
Dieselvän
530d e39
som det står på rubriken, mehrleistung är firman jag beställt ifrån... men fick inte fram vart man knappar in visa nummret mm. pröjsar man boxen när den kommer??
Du får nog ragga upp någon som är bra på tyska som hjälper dig att kolla på hemsidan. När man översätter sidan genom babelfish så verkar det iallafall som att man måste välja betalningssätt när man checkar ut. Det borde du väl ändå veta om du har gjort?
Sp
3.093
Spajjjs
330e Touring -22 Mineral grey
är det från mehrleistung.de du har beställt? När man går in på sidan så kan man välja Engelska som språk istället för Tyska ju?

// M.V.H. Daniel
Skumt...

Det finns en mehrleistung.de och en mehrleistung.com. Det verkar inte vara samma firma. Går man in på .de sidan så blir man vidareskickad till någon annan adress : www.wetterauer.de
Visa användare
39
Dieselvän
530d e39
jag hade inte frågat om jag hade hittat, att man kan ändra till engelska, jag har inte heller kommit till något ställe vars man väljer betalningssätt bara vars man skriver in sin adress samt om paketet ska skickas till europa via dhl.... får väl se vad som händer, har inte fått något på mailen än iaf...
Visa användare
39
Dieselvän
530d e39
wetterrauer och wehrleistung kan ju inte vara samma firma, wetter...verkar ju vara chip och ingen box...skumt sen är dom ju mycke dyrare också
Har du beställt frän mehrleistung.de eller mehrleistung.com?
Visa användare
39
Dieselvän
530d e39
från m....com
e3
2.887
e34briliant
540iA -94
530D -02
Du verkar ju inte ha köpt nånting alls. Det är uppenbart att du inte betalar när du får boxen då den skickas från utlandet.

Min bil
Länk
Visa användare
39
Dieselvän
530d e39
Har ringt en polare som kan tyska,, får be han kika på d...
cy
42
cyprus
Bmw 530d GT
Porsche 964 Turbo -91
Har samma problem som dig Dieselvän, hankade mig fram genom beställningen genom hjälp från ett online lexikon. KOm aldrig till någon betalsida, utan fick senare ett mail med att min beställning var mottagen.

Har försökt nå dem på Mehrleistung genom mail men inget svar. Skumt tycker jag.

Någon som beställt från dem (www.Mehrleistung.com) och vet mer om detta mysterium??

MVH Cyprus
cy
42
cyprus
Bmw 530d GT
Porsche 964 Turbo -91
Antar att om man är en fena på tyska är detta nog ganska enkelt. Har försökt tyda det mail jag fick kort efter min beställning och jag får för mig att det står nåt om betalning =)?

Nån som e duktig på tyska?
Vielen Dank für Ihre Bestellung. Bitte überweisen Sie den Rechnungsbetrag auf das unten angegebene Konto. Die Ware wird sofort nach Geldeingang an Sie versenden.

H & P Motortuning
(Hühr u. Partner)
An der Strusbek 10A
22926 Ahrensburg
Tel.: 04102/465200
Fax: 04102/465201
E-Mail: Info@MehrLeistung.com
Kontodaten:
Hühr & Partner
COMMERZBANK
1111152 Kontonr.
20040000 Blz.

für Auslandsueberweisung:
Huehr & Partner
IBAN: DE50150505001382021808
BIC: NOLADE21GRW
Sparkasse-Vorpommern (Greifswald)

All hjälp välkomnas =P

MVH Cyprus
To
290
Touchdown
328i Cab -98
Du ska sätta in pengar på det konto som står i mailet: Huehr & Partner
IBAN: DE50150505001382021808
BIC: NOLADE21GRW
Sparkasse-Vorpommern (Greifswald)

Ta med den informationen till din bank eller för över pengarna på din internetbank. När de fått dina pengar skickar de varorna. Tänk på att det måste gå att matcha din betalning med din beställning via namn, ordernummer eller liknande

/Touchdown Länk
Visa användare
10.942
Programmer
F11 530dX M-sport -16
Golf GTI -18

Vielen Dank für Ihre Bestellung. Bitte überweisen Sie den Rechnungsbetrag auf das unten angegebene Konto. Die Ware wird sofort nach Geldeingang an Sie versenden.

betyder fritt översatt:
Tack för beställningen. Överför beloppet till det angivna kontot nedan. Varorna skickas så fort betalningen är mottagen.

___
//Ulf
cy
42
cyprus
Bmw 530d GT
Porsche 964 Turbo -91
Kalas ! tack för all hjälp!
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.