|
|
|
|---|---|
| Är det någon som känner till en verkstad i Östersund som har öppet i mellandagarna? Behöver verkligen få min bakvagn kollad annars blir jag strandsatt här i Norrland med hela familjen.... Jag vet att BMW har en men det är troligen mycket svårt att få tid där. Typiskt att bilen ska paja den absolut sämsta tiden på hela året. | |
|
Prova maila BMW och lite tålamod i mellantiden, de fixar säkert det. Njut av julafton iaf, det sker inget med bilen ändå. Jag vet att den lokale ÅF här där jag bor har jourtider i mellandagarna. Lycka till och glad påsk i förskott:) Mvh Asken |
|
|
kolla med ivarsbil i Hoting Länk det är bara 15 mil... 15 till så kan jag bjuda på en kopp kaffe... :-) God Jul //Jan-Egil |
|
|
Tac för de glada tillropen. Jag vet att det inte är mycket att göra åt det hela just nu. När det gäller Ivars bil så vågar jag inte köra 15 mil till Hoting, ska försöka vädja till dem här i Östersund, men jag vet att de har fullt. |
|
| Frejo jag har ett bra tips till dig annars. "Tormek" som ligger i Torvalla. Telefonnr här : Länk Dom har jourtid och kan ta på sig akuta arbeten till en högre kostnad. Jag ringde Ivars häromdan och dom hade fullt ett bra tag framöver. Jag ska själv lämna in min bil där om ett par dagar. | |
| Ringde Tormek och de kan ta den. Tack för tipset. Dock ska jag nog kolla runt lite innan, Tormek trodde det skulle kosta cirka 3000 plus material för hjullagerbyte. Det hade jag också tagit om jag blev tvungen att hoppa in på min semester, så det är ju inget att säga om. Men ändå oerhört skönt att någon kan hjälpa mig! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.