|
|
|
|---|---|
|
Äger en svensåld e91- 2007 Enligt BMW handlaren så kan navigatorn låsas om man använder en pirat skiva. Stämmer detta, någon som har erfarenhet? | |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Om jag inte minns fel har det hänt på en E61-05 där ägaren trodde sig köpt en originalskiva på ebay men som var en mycket bra gjord kopia. Läsaren låste sig och skivan gick inte att få ut. ///MVH Hasso Länk |
| Har bränt en 2008.1 digital road map europe PRO med europeiska fartkameror till min far och den funkar hur bra som helst..det gjorde 2007.1 och 2007.2 oxå,så det är bara skitsnack från säljaren... | |
| Han har en 530 (e60) -05 med navi pro | |
|
Misstänkte att det var skrämsel propaganda. Då är det bara att tacka jag till erbjudandet om en 2008.1 euro pro då :) |
|
|
Hej, håller med i diskussionen. Brukar antingen bero på en dålig skiva / felbränd skiva (ovanligt, men det händer) Eller på att navläsaren har en cd-lins som är måndagsexemplar. (Inte alls ovanligt) Vilken ofta även kommer ha problem med orginalskivor nu eller inom snar framtid. /Andy |
|
| Testat nu, funkar utmärkt. | |
koppsnurr |
Bianca! Vilket program använde Du för att kopiera och bränna? Etikett på min CD 2007-1 har torkat och smulats sönder så att cd-läsaren inte fungerar rätt. Jag måste göra en ny CD. Hur gör man? |
|
Inte jag som fixat kopian, så jag vet ej hur man kopierat/bränt. |
|
|
Hej, min DVD verkar ha låst sig, måste ja "fått" en kopia av -08, vet någon hur man tvingar dvdn att starta om? |
|
|
glömde säga att skivan sitter i och går inte att få ut. |
|
|
Hej hade samma problem. Koppla bort pluspolen på batteriet i minst en timme koppla sedan på pluskabeln igen och gå in i bilen och tryck på ejectknappen detta funkade för mig lycka till. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.