|
|
|
|---|---|
| kollade på mobile.de hitade en csi 94 för 11900€ | |
![]() 712 E38 750iL -00
individual F02 760Li -15 individual E36 323Ti -99 individual |
Men det är ju inte snällt att INTE länka till annonsen hehe =) Jag hittade en -94 för €11.600 Här är den iaf: Länk |
![]() 712 E38 750iL -00
individual F02 760Li -15 individual E36 323Ti -99 individual |
Med risk för spam, men här är nuvarande finaste exemplaret för den inbitne entusiasten. Länk Endasat 529 177,00 SEK - kan tänka mig viss prutmån om man har kontakter =) |
|
maverick - beträffande den röda 850 så läste du väl beskrivningen - "...motorn har hög oljeförbrukning och ryker..."? |
|
|
På en original 850Csi passar inte dom där fälgarna. Csi måste ha 17"s vinterdäck. Sedan om de gjort något speciellt det vet jag däremot inte. Den som är intresserad ber säljaren faxa en kopia på Fahrzeugschein så får man svar. Handlarens bilbestånd Länk Firmans registreringsnummer finns med= seriös indikator men många andra angivelser finns inte med som borgar för högsta seriositetsindikator. Den som vill ha något att göra samt vill hålla reparationskontot på en likadan nivå som klimatdebatten i världen bör definitivt köpa denna bil:) Mvh Asken |
|
|
om man får ch nr kan man väl kolla om det är en csi jag har en 91 a med man låda som ser ut som en csi men på något sett så har den blivit regad som automat i mina papper kan man göra något åt det |
|
|
Länk Lite csi info:) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.