|
|
|
|---|---|
| Någon som kan guida mig till ett sådant?Har letat men hittar inget.Finns det andra bilmärken som passar tro? | |
| Funkar med "standard takräcken", dvs takräcken av billigaste sort, finns att köpa på Biltema tex. Länk | |
| Glömde säga att det finns ingen dropplist på bilen.Tack ändå. | |
| Jag har själv en E34...bilen HAR dropplist...Jag har själv använt ett sådant takräcke när jag fraktat mina windsurfingbrädor.... | |
| Tillägg: Det kan påstås att bilen saknar dropplist men faktum kvarstår, takräckena jag länkade till passar! O de sitter kvar även i över 200km/h med en windsurfingbräda på taket (inte jag som testat utan min bror med sin 535:a...). Skall även tillägga att jag har en sedan, men det borde vara identisk på en touring, något annat vore absurt...Iofs kan man om jag minns rätt välja till takreling från fabrik på Touring o då kan man ju köpa räck-stänger bara... | |
|
Ok,det kan kanske funka ändå.Tyckte det såg omöjligt ut först när jag såg bilden på räckets fäste.Tack för förtydligandet. Räcket. Länk Bmw. Länk |
|
|
Kan också intyga att det funkar. Har själv kört med Thule lasthållare på min fd. E34. som var avsett för bilar med dropplist. Mackan |
|
| det funkar alldeless utmärkt med vanliga räcken. Den över listen i dörren har utrymme för takräcke. det låter lite mer i cupén men det är det enda. | |
|
Kollade för skojs skull vad det skulle kostat att köpa "Thules" lösning,tur att det finns Biltema i fall som detta. Länk |
|
| Det visade sig funka perfekt,tack ännu en gång. | |
| Jag har ett annars till salu, Thule knappt användt suttit på E34 sedan -93 | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.