AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Trimning och väghållning
425

Extractorgrenrör till 325i E36 -92

Micke 125
Jag undrar om någon vet var man kan få tag på ett extractorgrenrör till en 325i E36 -92, vad de kostar samt vad det blir för effektskillnad.
mc
460
mc_fox
328i Limo -96
318i Touring -01
Det kostar fett med bagis och är inte värt pengarna kan jag bara säga. c.a 8000:- för ett Supersprint tror jag. Satsa på en vass kam istället eller ett dbilas insug www.dbilas.de

MVH
Fredrik
Ma
442
Marcus.
335i E92 M-tech -10
523i -07
Hur mycket ger en schysst kam på en 325? Om man jämför med t.ex. chip, sportavgas, sportluftfilter osv
Mr
15
Mr_E
BMW 325ic -92
Blev lovad ca 10% med Dr.Schrik-kammar :o)

// jon
Jag har nyss monterat kammar i min, märkte ingen skillnad tyvärr. Har precis beställt extraktor, kommer idag, kostade 3000kr........

Mvh
Patrik 325i -92
<Sandgren>

var har du beställt extraktor för 3000kr?e också intresserad av ett men supersprint e lite vel dyra.
Hmmm, det kom inte idag, j-vla posten.......
Får hoppas det dyker upp imorgon.

Kenneth: Jag köpte ett orginal grenrör ifrån en M3 3,0
Det passar mot toppen men anslutningen mot katten är ju säkert fel, antar jag iallafall.......
Men där ska man ju ändå bara ha raka rör eller nått.

Sen om man köper supersprint så är det ju ingen anslutning på dem överhuvudtaget mot katten för den delen, så det blir ju samma visa där.........

Det var Köhler som gav mej detta tipset att jag skulle plocka ifrån en M3 3,0 istället, mycket billigare och fungerar minst lika bra. Köpte på en skrot....

Mvh
Patrik 325i -92
VillHaCab
Jag är lite novis vad gäller detta men vilket grenrör är det vi snackar om på avgas sidan eller på insug kan man använda bägge dessa från m3 3.0 till 325:an.
Je
722
Jesper_w
BMW 3,0CS -73 Blivande "sportvagn"
Hej........

Jag har ett M3 3.0 rör liggandes........ Lägg ett bud.

//Jesper
Je
722
Jesper_w
BMW 3,0CS -73 Blivande "sportvagn"
Upp???
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.