|
|
|
|---|---|
|
Farthållare..är det något genomförbart om jag inte har haft det förut? mvh PH | |
Sixten |
Hejsan. Jadå, visst är det genomförbart. Jag har själv en 252:a -91 som jag satte in en farthållare i. Jag hittade en beg. på skroten (testad och med garanti). Sedan var faktiskt allt redan förberett i bilen, det enda jag fick göra var att borra ett hål i kåpan under ratten så att jag fick ut spaken. Det tog mej ca: 30 min att montera alltihop. 1800:- gav jag för en kompl. inkl. styrenhet. 525iA |
|
Tackar tackar mvh PH |
|
|
jag har monterat det och gjort ett litet mekartips. enklaste adressen dit är www.mekartips.tk himlans bekvämt det där med farthållare! Surfa in på beam.at/bimmer |
|
|
Kolla innan du köper att allt är färdig draget. Jag trodde det på min men en kabel fattas, den som sitter i boxen vid chippet. pc docs sida är mycket fin vad gäller dokumentationen. Du kanske vill köpa min farthållare? Den är väldigt komplett! t.om. kontakten som sitter på kopplingen och en ny rattkåpa så du slipper skära sönder den du har. fyrhjulsdrift är roligast! |
|
|
Nu finns min annons i börsen! fyrhjulsdrift är roligast! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.