|
|
|
|---|---|
| Blir det race idag på fröland?? man kan ju glömma båberg då polisen kommer jämt!! | |
|
Brukar poliserna vara i Fröland varenda gång som det är race? Har det varit polisfritt någon gång. Det verkar ha varit dåligt med det i Båberg. I alla fall alla gångerna som jag har varit där. //Schnitzer |
|
|
Idag var det bra drag på båberg, tyvärr så var man tvungen att dra tidigare då man ska upp och jobba .. :( M5:orna var grymma .. :) ** be as free as you want ** |
|
|
Var den oranga M5:an där? Vilka M5 var det mer? //Schnitzer |
|
|
Det var den orange färgade och sen var det en ljus blå.. Dem bjöd verkligen på show där uppe .. :) Du skulle varit med där och sett .. ** be as free as you want ** |
|
|
Deetoy: Ja, jag skulle nästan ha varit där, men jag trodde att det skulle bli dåligt väder. Var det verkligen bra väder? Roligt med alla dessa M-modeller. Ska skaffa en i framtiden. Den oranga är en 3,8. Var den ljusblå och en 3,8? Hade du din M3 -94 där också. Vad är det för färg på din? //Schnitzer |
|
|
Jag tror att den ljusblå är 3.8 den med. Min m3:a är röd. Vart kommer du ifrån Schnitzer? ** be as free as you want ** |
|
|
Jag kommer uppifrån Karlstad. Brukar åka ner till T-hättan när det är bra väder för att se lite race. Jag var där en gång när en Porsche 944 Turbo hängde av polisen, en vit Porsche. Kul att se när de ställer upp och drar iväg, även om man själv inte har någon bil som matchar dem. Automat är inte mycket att komma med, men den går ganska bra när jag väl har kommit upp i fart. //Schnitzer |
|
|
Haha, det är en bit att åka .. :) Är det inget drag där uppe då?!? ** be as free as you want ** |
|
|
Det är inga tävlingar direkt. Ganska mycket poliser, men på söndagarna så brukar det vara lite race på en raka på ett industriområde. Kan bli lite över 100 bilar, men inget välorganiserat. //Schnitzer |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.