|
|
|
|---|---|
|
BMW har släppt en Navigator tillsammans med Garmin. Den är baserad på Nuvi 360. Länk Produktnummer: 65900429401 Installation kit; 65900429403 Undrar om den har en bättre integration i bilen än Navi 360 (eller andra navigatorer)? | |
| Såg att Volva kommer med nåt liknande men till Garmin 760. | |
| Verkar bara vara en separat Nüvi med lite BMW-ikoner. Ingen egentlig integration. Det går ju lika bra att göra som jag gjort. Köp en vanlig Nüvi och ett fäste som passar till bilen så man slipper ha sugkopp i rutan. | |
| Gorban: Var köpte du fäste som passar till bilen? | |
| Gorban: ditt fäste blir inte lika diskret som detta interface. Nackdelen med den här produkten är att fäster kräver att amn borrar hål i panelen på ett mycket synligt ställe och jag skulle personligen inte göra det för att montera en produkt som med säkerhet inte kommer leva lika länge som bilen. | |
|
Använd fästen från Safety Clip eller Brodit så blir det ingen håltagning eller spår efter monteringen. Finns modellanpassade för så gott som alla bilmodeller och även telefon och navimodeller med integrerad kontakt i vissa fall. Sen kan man gömma undan laddenheten och koppla in den på nyckelns 1:a läge istf att ha denna i ciggtändarens hål så blir det en perfekt installation utan en massa hängande kablar osv. I´ll bet att denna lösning är billigare än BMW:s...) FP |
|
|
Jag eställde några olika fästen från Brodit u helgen. Jag vill SW vilken placering som blir diskretast med bibehållen GPSmottagning. BMW's lösning är mycket diskretare när navigatorn inte är monterad vilket blir det vanligaste för mig. Jag köpte en Navigon 7110 för att den kombinerar hyffsad funktion med estetiskt utseende. |
|
|
Teile Nr. 65 90 0 430 516 BMW Navigation Portable ! E90 / E91 / E92 / E93 Länk och Länk Teile Nr. 65 90 0 441 655 BMW Navigation Portable ! E81 / E82 / E87 Länk och Länk Länk |
|
| Och i verkligheten: Länk | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.