AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

M-modeller och Alpina
354

Nürburgring - semester

Steffe
Alla som ventilerat och anmält att dom skall/vill åka med till Nürburgring i sommar o köra med oss i BMW klubben (helgen 20-21 juli).

VAR O EN MÅSTE BOKA BOENDE PÅ HOTELL "ZURBURG" SJÄLVA.
Pga en bästämmelse som säger att om man uteblir får man betala 80% av rumskostnaden....
Det ansvaret kan varken jag eller BMW klubben mantla.

Tele till ZurBurg: 02691-7575 /7755

Mvh
Stefan Larsson, BMW Sport Club
Mr
1.141
Mr C
BMW X3, 2,0D -15
Apropå Ringen, är det någon som vet var man vänder sig för att boka Ringtaxin? Har hört att man bör vara ute i god tid. Finns det olika firmor som kör? Skulle gärna spänna fast mig i en M5'a med en duktig chaufför bakom ratten.

Mr C
ps
399
ps
9-5 2.0t Biopower -05
Länk
kr
512
kris
E93/E90/F07/997.1S
701/999s/FZ750
Vi har bokat pa "Hotel An Der Nordschleife" den helgen. Kommer antagligen kora fran Lund pa torsdag kvall runt 23 for att kora hela natten. Framme pa morgonen, checkar in pa hotellet och slappar/vilar pa dagen. Kanske kora ngr varv pa eftermiddagen. Sover gott pa natten for att ha 2 hela utvilade dagar dar.
Hoppas pa solsken, bra uppslutning, glada miner och Wienerschnitzel pa kvallen.
Hur manga ar det harifran som verkligen hanger med denna helgen?
Mvh, Kristian
Vet inte om jag har råd att köra ner i år, kanske någon i Södra Sverige som åker ensam och vill ha sällskap av en "erfaren" Nordschleife dude ?

Jag har hela 2 varv på banan varav 1 var med ringtaxi!

vill ni som sagt ha sällskap i bilen så är jag nog intresserad.

Har du aldrig varit där och vill veta mer så har jag skrivit ett rätt omfattnade reportage som ni hittar på
Länk

Surfa in på beam.at/bimmer
Steffe
Det finns flera som hört av sig och vill åka med någon ner. Om det finns någon som kan tänka sig att ta med en beifahrer så kan ni väl höra av er till mig på stefan.larsson@i.lrf.se

OBS det börjar bli fullt på hotellen, i alla fall ZurBurg. Ni som skall iväg-se till att försöka boka någon snarast.

Dregen for president.
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.