|
|
|
|---|---|
|
Hittade denna fina Imola röda på ebay: Länk 740i med endast 23000 miles på mätarn Länk Samt Alpina B7 Länk Synd bara att man plockat av Alpina-hjulen | |
| den imolaröda e38:an var grymmt snygg.. skulle dock vilja ha listerna runt om lackade i samma färg | |
| Ja den röda där var j_vligt snygg... snyggt med orangea blinkers också, tycker att det blev en fin kontrast där. | |
|
Riktigt snygg. Lite off topic men såg en gång en e38 i vanlig klarröd om man säger så. Ej metallic, så grymt fult. Bilen såg ut som en volvo 740 typ, fast lite fulare. |
|
|
Finns en lite närmare. Länk |
|
|
Ser inte vinkeln på vänster bakhjul konstig ut? Eller är det en synvilla? |
|
| Är det där Imolaröd? Den är ju gräslig. | |
|
tagge; Du gillar mörkrött ser jag (pensionärsfärg tycker jag, Imola klassas som mörkröd=) 97: an är Hellrot eller Ljusröd på tråkig Svenska, satt i går och letade Hellrot E34 95-96 med M trösklar saknar min 540i/6 #736(; Så otroligt vackert med knallröda stora BMW så självklart gillar jag 97: as 740iA synd att den inte var manuell..., hittade en fin 520iT och en mindre fin 530iT 5vxl båda 95: or, synd att inte 530: in var den fina hade nog inte kunna hålla mig... Mvh Stephan |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.