|
|
|
|---|---|
|
Jaha, då är det min tur att skriva ett sådant här inlägg. Idag har jag beställt en ny X3 2.0d. Jag ska ha den istället för King-Caben jag har i arbetet. Kanske inte riktigt samma typ av bil, jag vet, men jag tror att den ska passa rätt bra för mina behov. Dessutom är den ca 100000 kronor billigare än King-Caben. Vem trodde det? Från och med mars 2008 kommer det alltså att stå 3 stycken BMW i garaget. Sen får det inte plats fler :) Spec: + BMW X3 2.0d + Alpinvit II + Fälg 112 + Sensatec svart + Komfort paketet: + Armstöd fram + Aut avbl innerspegel + Business CD + Klimatautomatik + Farthållare + Multifunk-ratt + PDC - fram och bak + Regnsensor + Skidsäck + Dragkrok + HiFi högtalarsystem + Tonade rutor + Sidoairbag bak + Stolsvärme bak + Larm + Svankstöd + Xenon + Blåtand Dvs en ganska basic-utrustad bil. Jag har fått lära mig "the hard way" att mycket extra-utrustning inte bara är dyrt när man köper. Det är dessutom nästan inget värt när man ska byta. Hur som helst ser jag mycket fram emot att hämta X3:an i mars. "BMW six appeal" | |
| bara att gratulera... tror den blir grymmt snygg i vitt :D nu är det bara den långa väntan kvar hehe | |
|
Gratulerar! Jag går själv i X3 tankar för tillfället och håller på att speca upp min bili huvudet;) Alpinvitt är grymt. Jag kommer dock inte att välja det, då Jag redan har en alpinvit bil på uppfarten. |
|
|
Tackar! Lång väntan blir det... Jag ska som sagt ha den som en arbetsbil och tycker då att det är onödigt att lägga pengar på en särskild färg. Annars hade jag helst velat ha den i Montego-blå. Men vit ligger numera också högt upp på listan och av solid-lackerna var det i detta fallet inget svårt val. Solid-svart har jag aldrig gillat. Den brukar se flammig och repig ut, tycker jag. Den röda är väldigt fin men inget som passar på ett "bruksfordon". Vit får det bli och det ser jag fram emot. Jag har sett några X3 i vitt och de ser bra ut. Sensatec är en chansning. Tyg går helt bort och skinnet är väldigt dyrt. Jag har läst om helt olika uppfattningar om sensatecs egenskaper så jag tänkte att lättast är att prova själv. Så jäkla dåligt kan det väl inte vara...eller? Vit X3: Länk "BMW six appeal" |
|
| bood.. kommer din ha takrails?? .. såg väldigt bra ut i bild men saknar railsen annars konanosnygg | |
|
Takrails är standard. "BMW six appeal" |
|
|
Här är en annan vit med rails och "mina" fälgar: Länk Förresten, så valde jag INTE bort modellbeteckningen. Jag tänkte att det i dessa dagar kan vara lämpligt att visa att man kör en bil som bara drar 0,65. Förmodligen vet de flesta andra inte om dessa fakta men det känns rätt i alla fall. "BMW six appeal" |
|
| såg riktigt bra ut .. tror du blir nöjd.. grym jobbar bil i alla fall hehe | |
|
Grattis!! Skulle tipsa om Klimatkomfortruta, Shadowline högglans, stänksskydd och eluppvärmd ratt för att göra bilen tippens toppens. Rätt extrautr gör bilen bara mer lättsåld, tänk på det. Mvh Asken |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.