|
|
|
|---|---|
|
Vi provkör sjuan med sportpaket: Länk Kommentera och diskutera för fullt! Mvh, Kalle ___ Bilarna: Länk | |
|
Ja vad ska man säga Kalle. Alltid lika kul och inspirerande att se och läsa dessa provkörningarna. Kepp up the good work. God jul på dig mannen. Mvh Markus |
|
| ja va ska man säga har inte riktigt vänt mig än,men motorn i min är sagolik vilken ork. GoD JuL. | |
|
Saftig bil! men 90talet ringde och ville ha tillbaka den här :) Länk |
|
| Provkörde också en 750 i somras. Grymt bra drag i motorn, lite farligt för körkortet. Tycker den är riktigt snygg bakifrån nu efter faceliften, något man verkligen inte kan säga om den före faceliften. Jag hade lite svårt för växelspaksväljaren vid ratten men det är väl en vanesak. Annars fick jag inte riktigt något ha begär för en E65, lite för mycket för min smak. | |
| Great work Kalle !! | |
| växelspaksväljar spaken vid ratten är svår att vänja sig vid känns som en gammal amerikansk bil,fast växel knapparna i ratten är ju bra. | |
|
Tackar för beröm och kommentarer :-) Håller verkligen med om att telefonluren i sin käcka byrålåda kunde ha stannat på 90-talet eller förpassas direkt till antikrundan, den känns inte speciellt high-tech. Mvh, Kalle ___ Bilarna: Länk |
|
|
E65orna är goa långfärdsbilar ( körde 750i för två år sedan och 745d m sportpaket förra året), men är ledsen att säga det men vill man ha en sportig tysk bil i den storleksklassen så är Audis ånglok S8 5.2 ett i mitt tycke bättre bil (körde en sådan förr ett år sedan ). Men som beg.alt. så är e65orna, precis som tidigare 7-serier, mkt för pengarna, å fick jag välja så tar jag en systerbil till WAN´s bil, 12:a ä 12:a. |
|
| Min har sportpaket ,vad är det mer än 19 tumshjul i detta paket? | |
|
Den är så mycket snyggare nu än innan faceliften. Men jag har fortfarande svårt för att acceptera fronten på sjuan! ja ja man kan nog inte få allt. Nästa sjuan kommer säkert bli ännu snyggare kan jag tänka mig. Det jag inte fattar är att bmw är så duktiga med att få ner bränsleförbrukningen på sina STORA motorer. Som då 0-100 på under 6 sek och 11,4 i blandat körning. Vilken annan bil märke skulle lyckas med detta? Tänk då 550 som inte är så mycket mindre och har blandat körning på strax över 1 liter (10,4 om jag inte minns helt fel). Duktigt jobbat BMW. Men det är ju det dom är ju bäst på. Kan tänka mig att kommande motorer komme att vara ännu snålare men starkare. Men en sådan lok skulle man inte tacka nej till om man hade råd...nåja får vänta några år till. TACK Kalle för kul och inspirerande läsning. GOD JUL på er! MvH Bmw 4-ever Saknar v8 ljudet |
|
| Trevligt reportage. Men jobbigt med alla annonser som förstör bilderna. | |
| Kul med repotage, men tyvärr, hur mycket jag är kollar på bilderna så gillar jag inte bilen, den är ful utanpå, ful inuti och ratten är fruktansvärd. | |
| Varför envisas dom med att ha kvar den där j**la inbyggda telefonen som liknar en nokia från -96 | |
| Härlig bil, har kört en och d enda ja störde mej på va den tunna ratten | |
|
1. Man blir vääääldigt sugen på sommar! 2. Man blir vääääldigt suger på en 750! |
|
| parkerade bredvid en E38a i dag o faktiskt såg den bra liten ut,men fan den ser faktiskt snyggare ut. | |
| Fattar inte varför det inte är valbart på bmw's hemsida att välja till Shadowline när man kollar in olika färg o fälgkombinationer till 7-serien. Visst det går ju på "bygg din bil" men där finns inte lika stor bild som på hemsidan. | |
|
Fint reportage som vanligt Kalle :) Bilen gör sig grymt bra på stranden, både den lite mörkare och den ljusare bilden. Bakänden är hur snygg som helst däremot tycker jag fronten är lite mesig med de mjuka linjerna i lyset. Ratten är hemsk hemsk hemsk och telefonen hade man aldrig velat visa (knappt använda i nödfall). Habegär? Visst det är ju en BMW - underbar bil. Kanske rätt BMW om man bara skall åka?! Måste nog köra den innan jag ser mig i förarsätet men jag är inte det minsta orolig. Sitter gärna bakom ratten (inte den) med fru och 3 ungar om 20 år... (men då står det en M3E30 i garaget oxo...) ///M POWER - När du älskar att köra! mvh B-O |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.