|
|
|
|---|---|
|
Med julafton runt hörnet och helg innan dess blev det helt plötsligt panik i stugan här. Ska köra många mil på julafton och givetvis packar vad jag tror är fläktjäkeln ihop för mig idag!! Funkade bra innan idag och nu inatt efter jobbet körde jag och snabbtvättade bilen och efter det ville möget inte fläkta mer. Imman kom rätt fort och visst hände det grejer när jag tryckte på heaterknappen i mitten av konsollen, men struntar jag i den och bara sätter upp fläkten på "HI" så morrar det ilsket i bilen... Huga! Enda dan imorrn att kunna köpa reservdel så det är då det måste ske, Undrar därför om någon vet vad som kan ha hänt? har tvättat bilen förr jue... hm. Finns det en onlineguide på bytet så jag slipper stå å undra över skitgrejer? Bara pangpang, byt möget liksom. Sökfunktionen timeoutar förresten för mig, kan inte hitta nått matnyttigt på det viset. Så hänvisning dit kan vi väl skippa.. ;-) Svärdet bytte jag för ett par månader sen, har funkat galant sen dess. Till nu då. | |
|
hmmm testade den nu igen när det fått stå ett tag. Nu funkade den... Knepigt. Kan vätan ha fått den att spela ett spratt? Tvättade den på ett sånt där borste-på-högtryckstvätts-ställe... |
|
|
Det händer att det blir glapp i fläktsvärdet. Prova att söka på "svärd*" eller "fläktsvärd*" så hittar du mer. Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
| jap, been there, done that liksom. :-) Kollar det nästa gång det spökar. Hoppas det håller ihop tills 23.00 julafton, för det är då nångång jagär hemma igen. ;-) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.