|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Hejsan allesammans! Då var jag äntligen klar med videon! =) Jag fick CD:n med video-klippen av "PowerKjell" i onsdags och blev klar igår kväll. Det tog 9 timmar att Konvertera, klippa, redigera och rendera! =) Detta är mitt första försök att skapa en film så ta det med en nypa salt! =) Det var iallafall kul att sätta ihop den. Det lär bli mycket filmning i sommar! =) Jag kommer få det tufft! *ler* Här kommer länken: Länk Ett stort tack till "Foo" som lade upp filmen på hans server idag! =) Och ett till stort tack till Magnus som så snällt lånade ut kameran till Kjelle! Hoppas filmen ska smaka! =) Mvh Tobias | |
Dino |
:)) ´Kunde inte ha gjort det bättre själv :D . vi får bara försöka få mer film under åkandet nästa gång .. Ha en Trevligt Helg . M-MotorSport |
|
1) Kul film! :) Verkligen! 2) Vad gjorde snuten där? Sedan, var det en Alpina B8 Touring som var med (den blåa?), vems i så fall? /M |
|
|
Hej! Snuten kollade nog bara läget. Kan tillägga att slottsvakten tog en runda runt oss i en MB ML55 =) Vet tyvärr ej vem som äger Alpinan men har hört att Autotaktik här i Åkersberga ska köpa in den. Mvh Tobias |
|
|
det var häftigt det lyckades ni bra med BRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA |
|
|
Trevligt ordnat:) En tanke, är det inte en potentiell risk att visa regnummer på filmen? Kanske är nojig men.... Ha en stabil kväll! Asken |
|
|
Tjena! Jo, vi varnade alla att reg-plåtarna inte går att ta bort i filmen i ett tidigare inlägg! Har inte fattat varför det e så nödvändigt att ta bort reg-plåtar men vi kommer göra en massor av filmer och de går bara inte att ta bort! Ha det gött! Mvh Tobias |
|
| Pinsamt, jag lyckas inte "höger klicka & spara som", som man brukar göra. Hur laddar man hem filmen egentligen? *SKÄMS* | |
|
Hej! Kopiera länken och klistra in den i adress fältet. Tryck Enter och Windows media player startas. Låt den ladda till 100%... Det funkar för mig! Mvh Tobias |
|
|
Tobias: Jag uppskattar verkligen filmen så missta mig inte där. Resonemanget är att en del bilar med tex speciella fälgar, utrustning med mera är med ochhar för potentiella tjuvar en enkel spårbarhet. Det är därför jag undrar:) Lär väl visa mig där om ett tag men får köra 3-m line över reggplåtarna för filmen:) Mvh Asken |
|
|
Jamen då funkade det :) Mycket snutar.. Varför går det inte att spara ner filmen på HD? |
|
|
Asken: Uppskattar att du gillar den! =) M-pire: När du har laddat filmen till 100% så går du på "Arkiv" och välj "Spara som"... Mvh Tobbe |
|
| Tackar för det, slut med dumma frågor från mig :) | |
|
Tja ! Skitbra film!! Bara en massa fina bimmers! Men skulle vilja veta låten som är i slutet på filmen, under efter texten alltså, verka var en kanon skön låta bara... /// Andreas |
|
|
Hej! Låten i slutet heter: DJ Sammy - Heaven (Extended Mix) Hoppas du hittar den! Kan iofs ta med alla låtar som jag hade me: 1. Beenie Man - Who Am I 2. My Business - Rollout 3. Ian van Dahl - Will I 4. Darude - NRJ ExtravaDance MegaMix 5. Metallica - Sad But True 6. DJ Sammy & Yanou feat. Do - Heaven (Extended Mix) Tack för mig! Mvh Tobias |
|
Dino |
Tobias angående sparande av filmen på Hd´n, så går det inte för mig jag har inget som heter spara i min Arkiv meny , kör videon med Windows Media Player utan får ladda ner den varje gång jag ska kika på den . vet du isåfall hur jag kan spara den i min Hd ? M-MotorSport |
|
Har precis samma problem som Dino, inte roligt när man laddat ner hela filmen på trög ISDN.... Kan det va så att vi har en gammal version av Media Player kanske ?? |
|
netsix |
Samma för mig som med Dino. /netsix Länk |
| Testa att ta hem IE6 (om ni inte sitter med win95 *urk*), då ska ni kunna högerklicka på länken och 'Spara mål som...'. Funkar inte det kan ni ju ta hem en downloadaccelerator, typ Stardownloader, så löser sig det problemet säkert. Annars får ni helt enkelt streama filmen varje gång ni vill se den och det är inte så kul på modem eller ISDN. | |
|
Hej! Om ni gör såhär! När filmen är klar till 100% så sparas den automatiskt i en "Temp" mapp i Windows-mappen. Så det ni kan göra är att söka efter filer/mappar och skriv "drottningholm". Då kommer sök-programmet att hitta filen under en mapp i windows och ni kopierar den bara dit ni vill ha den! Annars kan man använda program som "Getright" eller liknande om ni har seg uppkoppling. Då är det bara att mata in adressen i URL fönstret! Hoppas det löser sig! Mvh Tobias P.S Det kan vara så att filen finns i Temp-mappen under en längre tid. Kolla med sök-verktyget innan ni laddar hem filmen igen! |
|
|
Vad som behövs är en webbsida med en hyperlänk till filmen. Då kan man högerklicka på länken och välja "save target as..." Vet ej om HTML-taggar fungerar på forumet men jag gör ett försök: <a href="Länk 17-04-2002.mpg</a> Annars kanske Tobias kan lägga upp en länksida på samma server som filmen? Det skulle nog underlätta nedladdningen för flera... /Fredrik |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.