|
|
|
|---|---|
|
hej hur ska jag sänka min touring, som jag förståt så sitter de givare fram och bak som justerar nivån, bak. när jag sänker bilen fram så kommer förmodligen givarna sänka bilen bak genom att tömma luften i luftbälgarna. tanken föddes genom att jag är behov av att byta dämpare fram, och då på samma gång tänkte jag sänka bilen runt om, men dämparna bak är i prima skick. så räcker de att bara byta fram och kassta på sänkningsfjädrar fram, så sköter bilen resten bak? om inte förklara gärna. bilen är en 530 touring E39 2001a mvh racing Pater, peccavi.... Länk | |
|
Hej Du måste åka till en bmw - verkstad så kopplar dom upp sej med deras dator emot bilen, och du får bilen i precis den höjd du vill ha bak, kanonbra. Har själv gjort det på en e39 540 Touring jag hade, det kostade 500 spänn om jag inte minns fel. Så här blev den Länk finns fler bilder i min användare. PB |
|
|
jag har varit i kontakt med bmw i mölndal göteborg och dom verkar inte kunna något, för dom kan inte ge mig ett vettigt svar. så jag ska nog bege mig någonstans där dom vet något om bmw, och sänka den som du gjorde, v erkar vara en toppen grej, tackar sör tippset. mvh Racing Pater, peccavi.... Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.