|
|
|
|---|---|
|
Jag går i bilbytartankar nu efter att ha tröttnat på min gamla e28 518 som hålle r på och faller sönder, pendlar till jobbet 8mil om dan så vill ju ha en driftsäkrare bil med. Iaf fall så provkörde jag en 523 idag och den kändes mycket trevlig att köra men den hade ett lätt klunkande ljud när man släppte kopplingen hastigt och ryckte även lite grann vid växlingar, firman sa iofs att dom skulle fixa det vid ev affär. Kan dte var bakvagnsbussningarna, eller nåt mer allvarligt som dom kanske inte vill fixa? Tyckte i övrigt att motorn verkade bra för mig lagomt pigg och bra bottendrag inte som e46 328 jag provat tidigare men tillräckligt. Priset var 59 000 för en 96a med endast 14000mil på mätaren, var mycket välbehållen i inredning så jag tror inte att den är skruvad, svensksåld var den med 6ägare. Det är rätt bra pris va? var iofs inga vinterdäck med, men dom skulle som sagt fixa "klonket" och göra service+bes kanske var billig pga den fula färgen, nån mörkare lila. Just ja den tråkiga rosten fanns på bakluckan, en hel del av den med. Annars en mycket trevlig bil att åka till jobbet med : ) Länk | |
|
generellt kan väl sägas att närmare 60 000 SEK för en e39 96'a, oavsett miltal, är ganska dyrt, ett typiskt bilhandlarpris, finns massivs av e39'or på blocket från bilhandlare som aldrig blir sålda. vet flera bilar till det priset som har legat på försäljning i ett halvår eller mer. ang klonket, kan vara stötdämparna, ett välkänt problem som hos oss iaf avhjälpts genom byte av stötdämparna. vet dock inte om det kan finnas mer klonk förutom detta "kända" klonk. /arre |
|
|
ok, ajdå ja då kanske man inte ska ge 60k för en som man inte gillar färgen på kan nog bli väldigt svårsåld om/när mna tröttnar på den. Det var ett litet klonk hördes tydligt när man lyssnade men inte jätteklonk |
|
|
e d denna du menar? Länk just denna har funnits mycket länge på annons, åtminstone hela hösten va ja kommer ihåg. miltalet e ju ok o skicket verkar bra, men njaa 55000 e nog max tycker jag. Länk denna har visserligen gått 18k men som du ser går priset nedåt, denna kommer förmodligen prutas till under 50k /arre |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.