|
|
|
|---|---|
|
Länk Någon som köpt en sån här? Enkel att montera? Kvalité? Min bil Länk | |
|
"Large items (Such as Bumper Lips/Body Kit/Fenders) CANNOT be ship to countries other than United States and Canada." Så glöm den!! Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk) |
|
|
Det var ju inte riktigt svar på frågan, eller hur? Den spoilern kan ju finnas på andra ställen också? Dessutom kan dom skicka den till rätt pris :P Min bil Länk |
|
|
Du menar det var inte det svaret du ville höra. menar du... Läppen är en kopia på BMWs orginal M paket II som fanns till E39 innan facelift läppen heter 82629407929 hos BMW och läser du BMWs EBA 9790537 så ser du hur man moterar den Sök inlägg först , fråga sen! Länk ( Gammalt BMW-power ordspråk) |
|
|
Jag köpte ungefär en sådan från Schmiedmann. Länk Gick väl på ca 1700 kr med frakten vill jag minnas. Har dock inte orkat montera den än men passformen verkar iallafall vara skaplig. |
|
|
Gasar-Magnus: Nej jag menar inte att det var det jag inte ville höra utan jag menar precis som jag skrev att det inte alls var svar på frågan. Min bil Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.