|
|
|
|---|---|
|
Vad tycks om följande Bmw: Länk Gör det något att bilen har gått så lite? Vad bör en sådan bil vara värd? //Bjersér BMW - over 300 (s)miles/hour | |
|
Tja,kamremmen bör man iaf checka upp när(om)den är bytt...Viktigt! Är den inte bytt,då skulle be honom byta den innan jag ens skulle vrida om nyckeln...helt ärligt. Skulle inte ens köpa den med väsentligt lägre pris om det inte alldeles säkert kan sägas att remmen är bytt nyligen...helst med styrkt kvitto eller annat "seriöst vittne" :) Annars så är en "rostfri lågmilare" ofta det "folk" vill ha,så priset som han vill ha är ingenting direkt avskräckande :) Mvh Janne. |
|
|
E30 touring är en bra andrabil,har haft min senaste snart ett år. Inga alls problem har jag haft med mina touringar,roligast är 325 vettigast är 316. Min hade gått 12000mil vid köp och det är ju enbart positivt DOCK var kamremmen bytt vid 6 och 12tmil. Min senaste som är en edition har kvar nybilskänslan tackvare milen. Här är utrustningen Extrautrustning som följer. Kod 0215 0240 0288 0300 0314 0401 0410 0413 0423 0428 0481 0494 0498 0510 0520 0545 0650 0675 0681 0799 0801 Mvh/Micke Lindberg Min tii Länk |
|
|
Hejsan, bäst är att se bilen på plats. Den ser hel och fin ut på bild. Som Janne säger är kamremmen magisk. Den ska ha varit bytt vid ca. 4000 mil, 8000 osv. Jag tycker att få tag i en av de sista årgångarna av E30 är toppen. Abs-bromsar och uttag för motor/kupévärmare plus en kassettradio verkar vara den utrustning som finns. Om du är intresserad kolla så att inte tanken läcker. Skulle kamremmen vara nybytt och inga skumma läckage finns, så är bilen värd sina pengar. Fina E30 växer inte på träd. Gr8ride |
|
|
Är den helt ok så tycker jag att man får mycket bil för pengarna, E30 är ju relativt billig att sköta och meka själv. Har inte dessa 92or E36ans stora airbag ratt? mvh Daniel. Länk Progress through pain |
|
|
Här är en bild på ratten som sitter från 92 som Daniel säger Länk Mvh/Micke Lindberg Min tii Länk |
|
|
Tack då var det som jag misstänkte. mvh Daniel Länk Progress through pain |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.