|
|
|
|---|---|
|
Det va så länge sen jag använde mig av detta forum så jag har glömt bort mina gamla uppgifter. Jag söker min gamla m3:a som jag gärna hade köpt tillbaka, då jag ida sitter i en annan ekonomisk sits än jag gjorde när jag ägde den. Är det accepterat att skriva reg. numret här i detta ärendet? Innan jag fått svar på den frågan är de enda uppgifterna jag har: MY97, Dakargul II med gult och svart skinn. Over and out | |
| Ring till vägverket och hör med dem istället. Då får du de uppgifter du vill ha snabbare än här... | |
|
Du kan ju oxå börja med å skicka ett sms med regnumret till 71456 så får du några uppgifter å gå på! |
|
|
Jag vet vem som står som ägare på bilen ifråga idag, och jag vet även att det är hennes son som använder den. Kvinnan som ägerbilen svarar inte på telefonnumret till bostaden, och det är det enda numret jag har. Brukaren av bilen vet jag inte namnet på och således inte heller telefonnumret till. Därav detta försök att få mer information. Over and out |
|
|
skicka brev till adressen i fråga? /mvh jocke Numera Jeep ägare. |
|
|
Kolla adressen på eniro å om det finns fler telefonnummer på adressen så prova å ring dom.Dom kan ju inte mer än lägga på i örat på dig! Men det kanske du redan gjort.. |
|
|
Kvinnan som står som ägare av bilen har jag vid ett tillfälle (av ett 20-tal försökta) varit i kontakt med, men det enda hon hade att säga var "nej nej, såld såld" på mycket knackig svenska. Enligt eniro finns det 14 personer runt om i landet med samma efternamn som damen, och någon av dessa kan således vara brukaren själv. (Sonen) Jag har även gjort ett besök på den adress där damen är folkbokförd, men då fanns ingen hemma. Jag pratade vid det tillfället med en av grannarna, och det är därigenom jag fått fram den lilla information som jag har. Min fråga är alltså om något sett, eller vet var bilen finns idag eller hur jag kan få tag på "sonen". Reg. nr på bilen ifråga är SZR529 Over and out |
|
|
Bumpar denna tråd som är flera år gammal nu. Ingen nu information, men fortfarande samma intresse att återigen ha pärlan i min ägo! Over and out |
|
|
Prova söka på ratsit.se så får du se födelsedatum på personerna, så du kanske kan utesluta endel av de 14. /Jonas |
|
| Precis sök på ratsit! | |
|
Körförbud, senast bes. 2005 så den lär väl inte användas så mycket... |
|
|
Ratsit va en bra idé, det har jag faktiskt inte tänkt på... STEPHAN: Yes, den har varit avställd sen -06. Märkligt som fasen egentligen. Over and out |
|
|
Kanske inte är samma pärla längre .... Ando Gunnarsson Alpina Club Schweden Länk |
|
|
Avställningen kan även innebära att den gått på export. Stephan |
|
|
Vet att detta har diskuterats förut i andra trådar. Hur kan du vilja ha tillbaka din gamla bil när de där individerna har varit inblandade? Det är ju lite samma situation som om bilen varit stulen eller krockad? Går att jämföra med en flickvän som varit otrogen. Visst, den går att ta tillbaka, men det finns allting någonting där i bakgrunden. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.