|
|
|
|---|---|
| Ja vad ska man säga kom ut till parkeringen i söndags då var vänster sida på bilen repad.Ok livet går vidare men det är nog tur att man inte får tag i de skyldiga | |
| Samma sak här. Hände på en infartsfarkering till Stockholm. En 2 meters repa på vänster sida. Har varit med om det med dom flesta av mina BMW:n, otroligt tråkigt. | |
|
Surt som fan!!! Har fått två av mina repade. den ena vart den 70% omlack, den andra 100% Det är trist och livet går som sagt var vidare men det blir en massa onödigt jobb med att lämna/hämta bilen. Kostnader för självriks osv Du har väl extraförsäkring som täcker skadegörelse? Sen finns ju alltid oron att färgmatchningen inte blir perfekt. Hoppas i alla fall att det löser sig snabbt och smidigt. Niklas Fransosen |
|
|
Går INTE att ställa bilen på ett normalt sätt här i stockholm utan att få den repad, dörruppslag eller någon annan skada! Utan man får ställa sig allra längst bort allternativt dubbelparkera! Mvh Danne |
|
|
Håller med tyvärr finns det för många avundsjuka personer speciellt i stockholm. Enda botmedlet är att man parkerar sin bil i ett eget garage, jag vet det är svårt att få garage i stan men tyvärr enda lösningen. En dubbelparkering kan ibland få motsat effekt då andra tycker att man är idiot som tar upp flera rutor och repar eller dyligt bara för att markera. |
|
|
Tur man bor i Gbg, jag har aldrig under mina 23 bilägarår fått nån bil repad. BMW CS #5206 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.