|
|
|
|---|---|
|
har en touring -97;a....clåsmotorn e kass...men den e ju nästintill omöjlig o komma åt...måste man lossa yttre handtaget? känns som man skulle behöva skära upp plåten på insidan.... Länk | |
yttryck |
hej ! har samma problem som du,, på min bil så är den vänstra bakdörrens c-låsmotor som är paj.. har försökt att komma åt den, men når den inte eller den finns kanske överhuvudtaget inte, det var fel på den när jag köpte bilen. men det är som du säger näst intill omöjligt att komma åt ,, jag skar i plåten på min gamla 320 E 30 när jag bytte c-lås motor på den, men vill helst inte skära i e 36:an.. återkom gärna hur du gick till väga om du kommer på en lösning /igor |
loftahammar |
Är väldigt intresserad av era svar, då ja har problem med min högra bakdörr på min e36 touring-97... Mvh Robban Länk |
yttryck |
konstigt att fler inte har hört av sig då sedan modellen säkerligen har samma konstruktion på bakdörrarna samt placering av c-låsmotorn.. det borde finnas en o annan bilägare till 3-serien här på forumet som har fått byta c-låsmotorn på bakdörrarna. |
| håller med----nån som vet hur man tar bort yttre handtaget då? | |
loftahammar |
Ingen hjälpsam själ som vet hur man ska gå tillväga på bästa sätt?? Vore mycket tacksam för lite hjälp... Mvh Robban Länk |
|
hej hopp jag är ägare till en e36 325a och har precis fått problem med mitt centrallås oxå...men detta gäller min bagagelucka...hur fastställer jag att det är centrallåstmotorn som är kass och inte ngt annat? |
|
|
får väl ta fram vinkelslipen då---- Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.