|
Sida 4 av 6
|
|
|---|---|
| tror att x6:an kommer va grym i verkligheten.. det ända jag itne riktigt gillar är fronten | |
| X6 är en häftigare bil än X5, det är en sak som är säker. | |
|
Nu är det ju inte länge kvar tills vi får se dem irl;) When batman takes a vacation he does the Gumball |
|
|
När är det Sverigepremiär? /Lars Don't adapt to the road. Be the road. |
|
|
Sverigepremiär är den 31:a maj. Hoppas få mitt ex. då eller strax därefter. Jarmo / 7H Bil AB |
|
|
Tack Jarmo. Ska bli mycket spännande att se den live. När lägger du upp de första bilderna Jarmo? /Lars Don't adapt to the road. Be the road. |
|
|
Jag kan lägga upp bilder så snart bilen kommit om du vill. Vill dock tona rutorna först samt lägga på ett par lager lackförsegling :-) Dessutom vill jag byta ut grillen som på min X6 kommer i svart i o m att jag valt den mindre dieselmotorn, jag tycker helt klart att grillen i silver gör sig bättre. Silvergrillen är standard på iaf den större dieseln, dessvärre kunde man ej välja till den.. men men det gå säkert att köpa en som reservdel & byta. Det ska bli ruggigt spännande att se den live samt provköra den !! Jarmo / 7H Bil AB |
|
| jarmo: ganska vågaat av dej att köpa en så pass dyr bil utan att varken sett eller provkört den :D | |
|
Jag har ju sett de fina bilderna du skickade Jerry :-) Jarmo / 7H Bil AB |
|
|
nja vet i sjutton om den är snygg x6an igentligen eller inte men, onödig bil om du inte bor ute på landet möjligen annars känns det lite som att gå med gummistövlar på stan helt onödigt och ser mest dumt ut :-P (skojar) men visst man har väll bra överblick i dom där uppe det är väll det enda som jag ser kan vara positivt med att åka jeep i stan =) Lelle BMWCS 03900 Boring Med Wolvo =) |
|
|
Hej, är på Hawaii nu och såg en X6 köra förbi lite snabbt. Riktigt snygg faktiskt! Gråmetallic var den. Ska bli kul att se den lite närmare när den lanseras i Sverige! /martin |
|
|
Jag tittade förbi Lindholmsbil i Umeå idag och där hade de precis fått in en X6:a, mycket av plasten satt fortfarande kvar på inredningen. Intrycket blir lite annorlunda i verkligheten än när man ser den på bild. Fan vilken brutal skapelse! Ser ut som en sån bil du kommer få peta bort mindre bilar ur underredet med järnspett om de kommer i vägen. Lite andra intryck: Kupén känns förvånansvärt liten, en stor man som jag själv kommer inte sitta skönt i baksätet några längre sträckor. Däremot kan en man av samma storlek med lätthet krypa under hela bilen! Slutligen är grillen lite i största och glesaste laget. Mindre fåglar och liknande far med lätthet igenom, splatt kommer det säga i kylaren vid fågelkollision. Ser verkligen grymt brutal och totalt onödig och opraktisk ut! En given klassiker? Så, nu har jag fått skriva av mig lite... |
|
|
vet någon när eskilstuna eller linköping får in en??? ostmacka: vad var det för färg på den?? |
|
| Länk redan slutsåld :D | |
| Den i Umeå var svart med beige skinnklädsel har jag för mig. | |
|
Jag skulle hellre köpa en X6 än en 6-serie... (och ändå gillar jag 6-serien). ...och för de som inte behöver utrymmet i en X5 och tycker att en X3 är för vanlig är det ett enkelt val... ///Magnus |
|
|
Såg X6:an för första gången idag, en vit på Englunds i Luleå. Riktigt najs!! Betydligt snyggare i verkligheten än på bild. |
|
|
Coolt, ska förbi där i eftermiddag, får se om den är kvar då... /M ///Magnus |
|
|
Jag såg bilen igår, den var oehört vacker. Bred baktill så att man blev alldeles sjuk av ha begär. Vill ha en sådan på uppfarten. Åk & titta på den på premiären, tror att den skall vara 31 maj. Vill ha!! |
|
|
Var på ett BMW event i Danmark idag. God vin och härlig mat :) Vacker framtill, men den känns konstig bak. Dock tror jag att man kan vänja till designen :) Bilen som visades var en 3.5si, med nästan allt utr. 1.800.000 DKK - inte roligt :/ BMW - Freude Am Fahren //Simon |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.