|
|
|
|---|---|
| Vad tycks omatt köpa en 850csi91a som har rullat 16000 mil är det klokt att ge sig på denna v12a............ hur dyrt blir detta val i närmare servic...har funderat på nån byte med 540n .....så var det alltid bra och lysna på de erfarna........ | |
| "850csi91a" kan bli svår att hitta en sån :) | |
|
tror han menar cia eller bara ci |
|
| den är csia | |
| Snarare CSI-look eller?... CSI:n är manuell, och fanns inte ens -91! | |
| den som jag sett är automat låda ...jag har inte haft de där bmw nån gång därför ställer jag frågan........ | |
|
Har du kollat modellguiden? Länk Där ser du själv att 850CSi inte fanns 1991 och samtliga har manuell låda. Du bör nog ta reda på mer exakt vad det är för bil du kolla på. Du kan ju även läsa vad som skrivs om motorn i begagnatguiden för 750 Länk eller använda sökfunktionen i forumet. |
|
| Jag har nog fått fel beskrivning när det gäller de där betäkning men det står 850 91a automat fullutr.... det var en firma som har det men är de inte intresserad och byta mot 540....... det står på blocet annonserad i Stockholm FÖR 79000 | |
| Jag har inte haft några som helst problem med min 850-92:a. Se bara till att den är servad enligt bok och att den verkar välskött. Betala gärna lite mer för att få ett bra ex. Det finns massor av skabbiga 850:or där ute! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.