|
|
|
|---|---|
|
Skulle fylla på spolarvätska och råkade hälla i första burken för rengörnings medel lr nåt liknade , har ingen aning vad det är för burk lr vad den är till för , Den sitter närmast vänster sidan och är ca max 1 liter . Är det någon fara ???? kan man låta spolarvätskan vara kvar lr ska jag genast tömma? =P | |
| nej de bör inte vara någon fara,vet inte va de kallas för men jag fyller på oblandad spolarvätska i den behållaren (intensiv?) o är din blandad så spruta på o se gla ut :) | |
|
om jag inte mins fel så är den lilla behållaren till strålkastar-rengöringrn, jag brukar ha 70/30 spolarvätska det brukar vara lagom/ Henke |
|
| Det står i instruktionsboken vad det är för behållare! Det är behållaren för intensivspolningen och den spolar även på vindrutan när man trycker snabbt två gånger efter varann på spolarknappen på torkarspaken. Jag har i enbart koncentrerad spolarvätska där. | |
|
tack för svar ! trodde det va något annat viktigt. =P |
|
M6 5.185 Swe E24 M6/M635 register
E24 M635Csi -84 E34 535i -92 E87 120D -08 E61 535D LCI -08 BMWCS #5984 BMWSC #481 |
bmw TYCKER DET ÄR VIKTIGT ATT ANVÄNDA SIN EGEN VÄTSKA I DEN BEHÅLLAREN! =) |
| Visst, och skulle BMW tillverka egen bensin skulle de tycka att det är viktigt att tanka just deras egen bensin! :-) | |
|
Den hållares läckes för mig, runt pumpen... Så för mig får den vara tom... Andra som har liknande problem? |
|
|
Oj.. jag kan ju inte skriva :/ Behållaren läcker... |
|
|
egen vätska alltid bäst......:)! skämt åsido......tror inte du har klantat dej direkt..:) |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.