|
|
|
|---|---|
|
Länk Vad tycks? visserligen bara en datorbild, men visst verkar den ok? | |
| Riktigt snygg, om den blir som illustratören tänkt sig. Intressant att skribenten i artikeln nämner att den får högre "fronthuv". Jag tror han menar huvfront ;) | |
|
Jag har inte koll på alla detaljer, men jag tycker den ser ut om dagens 3-serie, d.v.s. inget nytt. Visst, nya modeller brukar ha vissa drag från de senaste modellen från andra serier, men jag ser väldigt lite skillnad mellan den här och E90. mvh Tomas |
|
|
Jag hoppas det händer mer med utseendet innan den blir färdig, eller att illustratören har gissat fel. mvh Tomas |
|
| Som 3:an fast lite fetare. Jag gillar utseendet direkt, vilket troligen tyder på att nyskapandet är lågt, jämfört med när E65 och E60 kom. Då behövde man ett par år, seg som man är innan man vande sig. 3-serien har jag aldrig haft några större bekymmer att smälta, även om det är lite Nissan över E90-aktern. | |
| Hoppas de gör om den inuti också speciellt instrumentbrädan som verkligen är hemskt ful i dagens 5-serie. | |
| Äntligen blir vi kvitt de hemska konkava bakskärmarna!!! Inte en sekund för tidigt... | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.