|
|
|
|---|---|
|
Hejsan, de är så här nu att jag har beställt mig ett par Angel Eyes, och jag vet inte vilka jag ska ha antingen svart eller krom? Bilen är i silversilvermetallic och har svarta Led lyssen bak ( Länk ) Dim ljusen är nya med krom och klarglas. Så Angel Eyes tror ni blir bäst? Dessa Länk eller Dessa Länk ?? Tack i förhand :) | |
|
Ingen av de :) Tycker dessa: Länk |
|
| hehe okej :), De värsta är bara att jag är inte sugen att betala 700-800 kr mera för lyserna, annas var dom fina :) | |
gretzky |
Vilken som helst av dom men inte chrome. |
| Varför inte chrome? | |
|
Jag tyckte att chrome var rätt snyggt ett tag..... nu sprayas det till höger och vänster för att få chromelook, tyvärr för det med sig att det ser billigt ut, speciellt då det återfinns på den ena bilen sunkigare än den andra...men vad gör det bara man har chromelook!.. ;-) Men...den berömda baken är ju som smaken, dvs delad, och tur är väl det :D Mvh Skalman |
|
Mattias_johan |
du ska helt klart köpa Inpro modellen. Finns inga strålkastare med angel eyes som håller samma kvalitet som Inpro |
|
Det kan bero på att InPro säljer Hella, samma som BMW original. BMW CS #5206 |
|
| Vad tycker ni andra? | |
|
Hade köpt in-pro modellen idag.. Man får vad man betalar för.. Har själv sådana chrome angel eyes som du själv länkar till och man tröttnar rätt fort på de. |
|
loftahammar |
tycker dom svarta, men det är ju för att ja har dom själv:) Länk Mvh Robban Länk |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.