|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Trevligt LPU40 är den jag också kikat på,men har ej fått offert på. Har däremot fått info om Novoferm genom en bekant som säljer dörrar,är det nån som har praktisk erfarenhet av dessa.Länk Är dom inte väldigt lika Hörmann,dom är åtminstone tyska. Mvh/Micke Lindberg Min tii Länk |
|
|
Har inte fått några portar än,jag var i kontakt med dom 2 nämda i tråden ovan i februari och ingen offert har kommit än.Kommer inte att befatta mig med säljare som skiter i en liten kund, Så Novoferm kontaktades genom en bekant o 2specialportar blev beställda i somras,först skulle dom komma i augusti sen senast vecka 37 som blev v38 men jag tror dom ligger på en truck nu alla fall:) Så nu är det bara o hoppas dom kommer till nästa långledighet börjar bli lite kallt om fingrarna nu:( o vart kom alla moskitos ifrån som lyst med sin frånvaro hela sommarn. Mvh/Micke Lindberg Min tii Länk |
|
|
Bättre sent än aldrig men nu sitter båda portarna på plats.Så nu är det bara lite gips o färg kvar. Länk Länk Mvh/Micke Lindberg Min tii Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.