|
|
|
|---|---|
|
Hej. Har en E39:a utan facelift. Funder på att köpa ettpar nya piratstrålkastare från Tyskland. Min fråga: kan man flytta över xenonprylarna till dessa: Länk Nån som har erfarenheter av dessa eller liknande strålkastare? Vill ente ge mig in på stöldgods marknaden. | |
|
För 349 euro, kan du ju köpa dig ett par Hellastrålkastare, visserligen begade på blocket. Jag gjorde det mina var som nya. Betalade ca 3500 kr för dom, Fick även med instruktion hur man kopplade in dom. Var tvyngen att göra en omlödning per strålkastare. Mvh Tobias |
|
|
Fööör dyrt Leta på ebay amerikanska sidan så hittar du för halva det priset |
|
|
T.ex. dessa kanske, då får du också xenon: Länk Men jag tror inte dessa är att rekommendera, utseendet kanske blir okej men ljusbilden (mycke) sämre än original... Mvh Ubbe |
|
| FinnUbbe: det var en bra länk. Har du provat dom. Funkar allt bra med kablarna o så? | |
|
Varsågod! Men vet inte om det är något att rekommendera! Jag har inte köpt sånna, var på väg att köpa ett tag men så köpte jag begagnade original. Såg en på forumet som hade köpt och försökte fråga honom vad han tyckte men han svarade inte.. Såg då under feedbacken en som hade handlat från honom på ebay och han hävdade att de funkade bra på hans M5:a, men det är ju som med allt, alla har vi olika värderingar. Tror man måste fixa om kontakterna. Lycka till! |
|
| Länk | |
|
Om du vill köpa nytt: Länk Jag har fått prisuppgift på frakt = €29,95 |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.