|
|
|
|---|---|
|
Har nyligen köpt en 525i -89, utan bok, nån som vet var man kan beställa eller så? Och så funkar inte den digitala kilometervisare på instrumenten, det är helt svart, enda som funkar är hast-mätarn, bensin, och varven. vad kan det vara för fel? säkring, lödning eller kortis??? Tacksam för svar. | |
| Serviceboken köper du på närmsta BMW-handlare för någon hundring. | |
|
Köpte en till min för en vecka sen, gick på 100 riksdaler på pricken. Dom hade den hemma också! |
|
|
Tack grabbar!.. Ja får väl knalla ner till Bmw butiken o köpa en. |
|
|
Jag ringde till en BMW-handlare och försokte få tag i en bok (till en E30 dock) men killen där sa att det inte fanns att få tag i så gamla som till min -88. Han nämde något om att det bara gick att få till årsmodell -93 och nyare eller nåt. Friik: Berätta om du fick tag på någon instruktionsbok tillslut. |
|
| För mig kostade en instruktionsbok till en 330ci, 260 kr. Är det verkligen rätt pris? | |
Johan Styf |
Köpte nyligen i-bok för 120:- på svenska samt service bok för 60:- på novation BMW i Uppsala |
|
En servicebok skulle vara intressant mest för att min är på Tyska och det skulle vara kul att veta vad där står. Jag fattar inte ett smack Tyska. Länk Mvh. Micke Olsson |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.