|
|
|
|---|---|
|
Är det någon som har gjort ett snyggt och bra byte av bmw businessradio i en 320i -00? Tänkte byta ut den mot en som kan spela mp3. Har haft loss originalradion och provat med en annan lite hur det skulle se ut, och konstaterade att det krävdes lite mer än att bara stoppa i en annan. Lite tips och bilder vore kul att se. | |
|
Jag har bytt i min bil, tyvärr har jag ingen bild. Det finns en adapter som du monterar i originalhålet som är formad som instrumentbrädan och i dne monteras nya huvudenheten. Jag tycker det ser bra ut, men jag är iofs inte lika originaldels-rabiat som många andra här. Min bil: Länk |
|
|
Ok! Tack för sabbt svar. Var finns denna adapter att köpa? En riktig karl lyssnar på Ac/Dc. |
|
|
Snabbt ska det ju vara;) En riktig karl lyssnar på Ac/Dc. |
|
|
Är ganska säker på att BMW har den plastbiten som behövs.. Diesel-räsern /Rickard |
|
|
Har tidigare pratat med min bmw-verkstad om ett byte, och de nämnde inte denna plastbit alls. Ska höra med dem igen. En riktig karl lyssnar på Ac/Dc. |
|
|
Din lokala biljudsfirma bör även ha detta tillbehör, eller kanske brl.se eller mds.se ?? |
|
| hej. jag har en sån här dubbeldin ram i min : Länk men jag har en kenwood dnx7200 men navi. man måste bygga om värmepaketet för att den ska få plats. det är lite jobb men det var det värt. | |
|
F-n, va bra det blev med den där dubbeldins ramen, var har du fått tag på den? Och vad är det som måste byggas om i värmepaketet? Tänkte köpa en Golf 4:a och börja tävla lite, men föll tillbaka på BMW. Synd bara att det är så mycket arbete att få den att låta snyggt. "Arbetsnarkoman (allt under 16timmar är halvtid)" |
|
|
Här får ni tag på dubbeldin ram till E46. Länk "Arbetsnarkoman (allt under 16timmar är halvtid)" |
|
| man får göra ett hål i värmepaketet så stereon kommer längre in och sen får man bygga om ventilations spjällen i värmepaketet. sedan skruvar man dit ett lock i plåt. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.