|
|
|
|---|---|
|
fick möjligheten att känna lite på 135 coupen i lördags... Den är verkligen NICE kan meddelas. Skrivit lite mer på min blogg: Länk Min blogg: Länk Lite humor: Länk | |
| den ser väldigt bra ut och går väldigt bra... svårt att argumentera mot en 1:a coupe :P | |
|
Nu är jag inte med på hur du menar Jerry? Min blogg: Länk Lite humor: Länk |
|
| den är väldigt snygg och går väldigt bra. jag menar att det då är svårt att hitta nackdelar med en sån bil.. då menat ur ett "ha kul" perspektiv... den har prestanda i klass med porsche boxster och cayman men till ett mycket lägre pris | |
|
Ok. Nu är jag med på hur du menar, och jag håller helt med dig! Det enda jag kan tycka är att jag inte ser någon som helst vits med att köpa en 335coupe nu när 135 finns. (Om man inte är ute efter cabben och vill ha plåtcab) Min blogg: Länk Lite humor: Länk |
|
|
Det som gör e92 335 så attraktiv i mina ögon är att den är så j*kla snygg. Med stora m-paketet är den galet schöön! Mvh, /Wille |
|
|
Jo det är ju iofs sant... men ska man gå enbart på utseendet så finns det väl ÄNNU snyggare för samma pengar? Min blogg: Länk Lite humor: Länk |
|
|
varför inte ta båda två:=) haha ne men jag skulle nog allra helst ha en 335IA e90 känns som att den fyller de flesta av kraven som man kan ha! Även om en 135:a hade med största sannolikhet vart sjukt rolig o ha o "busa" med. Men sen är det nog inte så mycket mer men vi får väll se om några år... When batman takes a vacation he does the Gumball |
|
|
En bra kombination lär ju vara en 335iA Touring samt en 135 cab... Min blogg: Länk Lite humor: Länk |
|
|
135i är VACKER! Mvh Asken |
|
|
Men den är tyvärr lite väl tufft prissatt tycker jag nog... Det borde vara lite större skillnad mot 3-serien, men det gäller ju å andra sidan hela 1-serie-programmet.. Min blogg: Länk Lite humor: Länk |
|
|
Är det någon som vet om det kommer en 125i coupé? Modellbeteckningen finns iallafall med här Länk. Skrivfel kanske? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.