|
|
|
|---|---|
|
Tänkte byta olja på min 525i, då jag inte vet vad det är för olja i den nu så undrar jag vad jag ska slå i, helsyntetisk kanske inte är så bra eftersom jag inte vet om det är det nu men kan man slå i halvsyntetisk ? vad säger proffsen ? Mvh Nordstedt BMW!! behöver jag säga mer ? | |
| Jag skulle ha slagit i helsyntetisk olja. Fast jag är ju inget proffs dårå... | |
|
Jo men har hört att det inte är bra och slå helsyntetisk olja i en motor som alltid har gått på mineral så halvsyntetisk borde väl va ok. Mvh Nordstedt BMW!! behöver jag säga mer ? |
|
|
Ingen mer som kan rerkomendera vad jag ska ha för olja ? Mvh Nordstedt BMW!! behöver jag säga mer ? |
|
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Mobil Super S 10W -40 en delsyntet som funkar utmärkt till din motor. ///MVH Hasso Länk |
|
Tja...Två till tips kan du ju få när det gäller helsyntetoljor>>>Valvoline Synpower 5W/40 eller varför inte OK/Q8 Formula Excel 5W/40.. Mvh Janne. |
|
|
Då tror jag att jag kör på en delsyntet olja. Tack! Mvh Nordstedt BMW!! behöver jag säga mer ? |
|
|
Del eller helsyntet. AGIP är tipset. Mvh Asken |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.